Bekaretinizi kaybettiğinizde nasıl bir acı hissettiniz?

Bu soruyu bayanlara soruyorum, gizli olarak cevap verebilirsiniz çok mutlu olurum. Bekaretinizi kaç yaşınızda kaybettiniz? Daha da önemlisi ilk ilişkiye girdiğinizde ne hissettiniz, bazıları çok abartıyor bazıları sinek ısırığı gibi diyor. O kadar fazla bir acı mı?

Bir de sanırım ilk ilişkide zevk alan hiç kadın yok. Daha sonraki ilişkilerinizde almaya başlıyor musunuz hemen yoksa baya bir zaman geçiyor mu?
Bekaretinizi kaybettiğinizde nasıl bir acı hissettiniz?
Cevapla