Kocamla öpüşürken dilimi kullandım diye bana kızdı. Niye böyle yapıyor?

Çok kırılıyorum. Neymiş duygusal olarak öpüyormuş dudağımı. Ben dilimi kullanınca cinselliğe kayiyormusum. Halbuki öyle bir amacım yoktu. Sadece Fransız öpücüğün ü severim. Neden dil kullanmayı ayıp ya da iğrenç buluyor. 😭
Kocamla öpüşürken dilimi kullandım diye bana kızdı. Niye böyle yapıyor?
Cevapla