Eşimle sevişirken hep bunu yapıyorum. Bana kızıyor. Sizce neden?

Ben karanlıkta sevişmek istiyorum. Bana kızıyor bu yüzden. Aslında vücudumu beğnmiyorum, kendimle barışık değilim bu konuda. Sanki aydınlıkta sevişirsek benden soğuyacakmış gibi geliyor bana. Saçam biliyorum. Karanlıktada görüyor vücudumu. Ama karanlıkta daha rahat hissediyorum kendimi. Neden illa aydınlıkta sevişmek istiyor ki. Karanlıkta daha güzel oluyor hem
Eşimle sevişirken hep bunu yapıyorum. Bana kızıyor. Sizce neden?
Cevapla