Sevgilimle seviştim. Ve çok kötü hissediyorum kendimi. Sizce doğru mu yaptım?

Sanırım yalnış yaptım. Birleşme olmadı. izin vermem. fakat sevişmeye engel olamadım. içim vicdanım hiç rahat değil. beni seviyor bende onu. ama korkuyorum yinede nedense
Güncellemeler
+1 yıl
sevgilimle konuştum. yapmak istemiyorum bir daha diye. çok anlayışla karsıladı. tamam bir daha yapmayz sen iyi hissetceksen dedi. ama hala kötüyüm
Sevgilimle seviştim. Ve çok kötü hissediyorum kendimi. Sizce doğru mu yaptım?
Cevapla