Sevgilime sinirlenip arkadaşıyla seviştim, hata mı yaptım sizce?

5 yıllık ılıskı benı bu kacıncı aldatısı en son beraber kaldıkları evde oyle bır yakınlasma oldu opustuk sadece sizce hatamı yaptım sonucta onun arkadasıydı
Sevgilime sinirlenip arkadaşıyla seviştim, hata mı yaptım sizce?
Cevapla