Gay, lezbiyen ve biseksüel ilişki haram ve günahsa Allah neden böyle birşey yarattı ve bu insanları neden böyle imtihan ediyor?

Düşünün ki bir gay veya lezbiyen var. Karşı cinse ilgi yok. Sadece kendi cinsine ilgi var. Ne yapacak bu insan. Evlilik, aşk ve cinsellik yaşamayacakmı? Veya bir biseksüel iki tarafada ilgi var. Ne yapacak bu durumda? Sizcede çok zor bir durum değilmi? Ne yapacak bu insanlar? Yani bizler neden bu durumdayız?
Gay, lezbiyen ve biseksüel ilişki haram ve günahsa Allah neden böyle birşey yarattı ve bu insanları neden böyle imtihan ediyor?
Cevapla