Güncellemeler
3 ay
Xper 2 de mesaj da atamıyorum 🤣🤣
FBB (friends with benefits) herkes için uygun bir şey değil. Duyguların karışma ihtimali yüksek olduğu için çoğu zaman bir taraf daha fazla bağlanabiliyor ve bu da sorun yaratabiliyor. Açık iletişim ve sınırlar olmazsa yürütmesi zor.
Kısaca: İki taraf da net ve aynı beklentideyse olabilir, ama genelde uzun vadede sağlıklı ilerlemesi zor.
Cevap
5Cevap
Evet gerekli amasyada
4 kuşak dostunu bile zübersin takılma
Fb yi biliyoruzda fbbb ne
Annesini sevmeyen erkeklere yakışır
Sen soruyu anladın mı acaba :)
Biz gs liyiz
Fbbb nedir?
Evliysen olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?