Evli ve hetero bir erkeğin kadın çamaşırları giymesinin nedeni ne olabilir?

Evliyim ve biseksüel ya da gay değilim. Gerçekten çok rahat ettiğim için kadın slipleri giyiyorum, boxer ile hiç bir zaman rahat edemedim. Renkli giyinmeyi seviyorum, hiç atlet gitmiyorum sürekli alttan çıtçıtlı body (zıbın) giyerim. Kışın havalar soğuyunca pantolonun altına külotlu çorap ve tayt giyerim. Tüm bunlar sadece içimde olduğu için kimse görmez ve bilmez. Gerçekten anormal miyim? Yoksa olabilir mi?
Evli ve hetero bir erkeğin kadın çamaşırları giymesinin nedeni ne olabilir?
Cevapla