AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
101Cevap
Aynıyız bebeğim sanki benim vücudumu anlatiysoun sandım. Ben de çok utanıyorum 😭
Çok abartılacak şeyler değil
Gözlerini bağla seni seviyorsa takmaz küçük kusurları
Gözlerini kapat 3 saniye sonra aç hiç birsey olmaz alışmaya baslarsin
Sadece iz ise, sıkıntı olmayacaktır, kabiliyetinle unutturursun ;)
Nasıl olsa birlikte olacaksın dert etme sen böyle şeyleri bence zaten yapmaya niyetin var boş ver.
Ya odaya geçip panjuru perdeleri kapatıcaksınsınız karanlık olucak ya da gece ışıkları söndürüp yapıcaksınız eğer bunu düşüncek kadar akıllı değilseniz ne diyim yani
Nasıl bi vizyona sahipsin sen yaa tam istekli bu 🤣🤣
Seksi giyin zaten görmez o heyecanla bide loş isikda olsun
ama gündüz birlikte olacağız
Araştır fondöten falan sür
Ben de senin gibiydim çok çekiniyordum ama karşındaki doğru kişiyse seni her halinle sevip, beğenen birisi olacaktır. O rahatlığı sevgilin zaten verecek sana, hiç utanma
👍👍
Takıldığın şey çok saçma dışarıda bazı kızlar crop giyiyo vücudu hep benek benek öyle dolanıyolar hiç bişey olmuyo seninde buna takılman çok saçma rahat ol hiç bişey olmaz ama öncesinde tabiki sevgiline bunları anlat
Göğüslerini ve kuşunu gören sevgilinin gözü asla sivilce lekelerini ve çatlakları gormeyecek merak etme 😊
😂😂😂
Oyle ama 🙈🙈
Ay çatlak zaten her kadında oluyor erkekte bile var
Sevişmek için buluştuğunuzu biliyorsa boşalana kadar gözü hiçbir şey görmez. Sonra da üzerine birşeyler alırsın.
Sende utanma duygusu var mı ki önce bi insan kılığına gir öyle seviş
Sevismek istemesinden neden utansin onunda hakki degil mi vinsel yonden tatmin olmak ne alaka bu konu insanlikla siz once bi onyarginizi kirin her konuda oyle yorum yapin sirf puan icin yazmakta ayri sacmaliktir.
Puan icin senin gibiler yazar
Hakkiymis evlenmeden neyin hakki
Kullanip kullanip tekmeyi basacak
Erkeklere kendinizi kullandiriyorsunuz sonra orada burada sizi anlatiyorlar saflar
Neyin hakki neyin cinselliği evlenmeden yapilan cinsellik kime yük olmamis
Size yorum yazmamdan puan almadim bilginiz olsun. Sorugada yanit yazmadim hic bir sekilde. Evlenmeden erkekler nasil cinsel iliski yasayabiliyorsa eger kadinlarinda o kadar hakki vardir. Muslumanlik diyosaniz musluman olmadigini dile getirmis zaten. Siz sanirim boyle bi olay yasamissiniz ya da cevrenizdekiler yasamistir bilemiyorum olabilir. Ama secilen erkek dogruysa ve kadin istiyosa sorun olacagini dusunmuyorum ki hanimefendi kendi istegi oldugunu soylemis. Ayrica kendi istegi oldugundan zannetmiyorum ki bi sorun oldugunda beni kullandi desin. Diger turlu reddetme hakki var cunku.
Evlenmeden erkekte yasamamali
Zaten onu alan kadinin midesinden suphe duyarim ayni sekilde erkek icinde gecerli
Musluman olsun olmasin akilli bi insan herkesin altina yatmaz cinsel ihtiyacmis o bu şu hepsi bahane kendinize yeni yeni âdetler cikarmayin
Hep bi hikayeniz var zaten ahlaksizliginiza hep bi kulp takiyorsunuz bahane çok demi
Cinsel iliski yaşamak istemek ahlaksızlik degildir tercihtir, istektir. Zaten herkesle yasiyorum dememis yasayacagimda dememis biri var onunla bunu yasamak istiyorum demis herkes ne alaka? Herkesin yasantisi kendine o yuzden kimse kimseyi yadirgamamali, bu tur seyleri sevmiyor olabilirsiniz, tercih etmiyor olabilirsiniz o zman kendi hayatinizda uygulayin, uygulamaya devam ddin ama baskalarina da hayatlarindaki tercihler icin saygi duyun lutfen.
Saçma sapan konuşma yaa fizyolojik ihtiyaç normalde kendim kısıtlıyorum günde 3-4 posta istek geliyor ahlaksiz işlermiş istekli olmak mi gunahh
Ben mi sacma sapan konusuyorum tam olarak anlamadim da yazdigini karmasık geldi
Utanmana gerek yokk özgüvenli oll kendini sev yeterli
Zaten gorecek ben olsam boyle lekeli vucutlari daha cok seviyorum bana dogal geliyooo
Sevişme o zmn kardeşim mecbur musun azgn olmak zorunda değilsin
Merak etme erkekler pek takılmaz sevişirken böyle seylerle.
Allah'tan utanmıyor kuldan utanıyor
dini inancımı sordun mu?
Ben soruyorum dini inancın ne
Beyefendi çok doğru söylemiş
@oneydikizz teşekkür ederim, çoğusu "inanmıyorum" diyerek aslında yaptıklarına kılıf uydurmaya çalışıyor, dini inanç sonra öğrenilecek bir şeydir, yorum yapanlar sadece yazılana göre yaparlar
Aynen öyle
Erkeklere fark etmez sen kasma kendini boş yere rahat ol
az alkol alın ıkınızde utanmaz olursunuz fızıgın guzelse bazı seylerı gormez hem
neyini beğenmiyosun mesela
vücudumdaki kusurları. sivilce izleri sarkmış kol ve bacaklarımı
onlara dikkat edeceğini sanmıyorum canim
Evleneceğim kişi bile demiyorsun sevgilim diyorsun. Ayrılacaksın tatlım sonra kafanı duvarlara vurursun
Ne alakası var.
Hahahhaha
Size kolay tabii senin kızın olsa böyle bir şeye müsade eder misin acaba? Onla yat bunla yat evlenmeye gelince namuslu kız ara
Belli bi yaştan sonra kızımın özel hayatına müdahale etmem. Aklı selim bir insan da kadın ya da erkek aynı şeyi yapar eminim. Yobaz toplum kurallarından beyni yıkanmış olanlar dışında. Kızımin yaşam amacı elalemin adamının yatakta kan görmesi olamaz. Sever aşık olur sevişir. Kimseyi ilgilendirmez. Benim yetiştirecegim çocuk böyle örümcek beyinlerden uzak durur zaten. Sevişti diye de başını duvarlara vurmaz jsksks
size kolay nedir. kaç yaşına gelmiş insanın kızım bile olsa kimle seviştiğinemi karışacağım? sen insanmı yetiştiriyorsun kuklamı?
ayrıca onla yat bunla yat namuslu kız ara nedir. bir kadının seviştiği insanlar olması onu namussuzmu yapar? hiç te bakire aramadım. aksine bakire biriyle evlenemem. çünkü sevişmediğim insanla evlenmem. herkesi kendin gibi cahiliye döneminde yaşadığını düşünme
Bu kadar sivilce ve çatlak normal değil bence
Gordun mu? 😂
görmeye gerek yok kendisi diyor zaten büyük büyük sivilce iz vs diye
Ama görmeden bilemezsin bu kadar diyosun belki ona fazla geliyo..
Tamam.
İnan o an gözleri hiçbir şey görmüyor
Gerçekten seviyorsa ruhlar sevişir bedenler değil
Sevgiline vücudunu göstermek için mi sevişeceksin
hayır sevişmek için vücudumu göstermem gerekiyor. seks yapacağız
Vücudunda ne varki canım sevişmek için göster göğüslerinde dahil mi
Sevişmek zorunda mısın
istiyorum
Vajinal veya oral da dahil mi bunlara? Yemin ederim merakımdan soruyorum.
evet dahil
Sevgilinden bunları isteyebilir misin? Bunları yapalım falan diye.
isterim. zaten buluşma amacımız cinsellik yaşamak
Yani konuştunuz o zaman. Daha önce hiç deneyimledin mi bunları yoksa ilk mi?
ilk olucak
İlk olacak ve isteyebiliyorsun bunları aynı zamanda içten içe de istiyorsun. İnanamıyorum açıkçası.
Neye inanmıyorsun bende bunu merak ettim 🤦
Olanlara
İyide bunlar normal şeyler
Tabi (!)
🤦🤷
İlk başlarda ışığı kapatarak sevişirsin benim ilk sevgilimde böyle yapıyordu utanıyorum diyordu ben normal karşılıyordum
dayı gerdek gecesi mi bu
Senle konuşan kim
@erkansardagi Gerdekle ne alakası var ank oldu olacak sahne ışıkları altında yapsınlar. Siz niye böylesiniz? Türkiye'de herkes 15 yaşında seks yapmaya mı başlıyor? Lisede Amerika'daki gibi gençlik partileri mi yapılıyor da millet o partilerde kim kime dum duma takılıyor da böyle utanmayı çekinmeyi küçümsüyorsunuz? Ulan benim üniversitedeki arkadaşlarımın hepsi evlendikten sonra cinsel hayatları oldu ve hepsi 25 yaşından sonra evlendiler de öyle oldu. Seks yapmayı geçtim normalde bile dekolte giyilmesin izin verilmeyen sürekli vücudunu örten, örtmek zorunda olan insanlardan bahsediyoruz. Niye bu kadar garip karşıladın karanlıkta sevişmeyi, seks yapmayı? Ayrıca ha gerdek gecesi ha sevgilisiyle ilk sevişmesi/seksi ne fark eder? Sonuçta sevdiği, birlikte olduğu adamla ilk kez seks yapacak vücudunu açacak.
ilk iki cümlenden sonda okumayı bıraktım böyle bir saçmalıkla kendi hakkıma giremem teşekkürler.
@erkansardagi Ulan sen okuyacak algılayacak zekaya sahip değilsin. Beynin gelişmemiştir senin ondan.
sen önce insanlarla nasıl konuşulacağını öğren ondan sonra fikir beyan et ve yorum yap.
@erkansardagi fikir beyan etmekle yorum yapmak aynı şey zaten. Çiğ herif.
“ışıkları kapat demek”bir fikirdir,”ışıkların kapalı olması bence saçma olur”demek bir yorumdur.
”atkını iki kere dola”demek bir fikirdir,”atkını iki kere dolaman güzel durmamış”demek yorumdur
@erkansardagi Burada fikir beyan etmek yorum yapmakla aynı şeydir. Fikir senin beyninde olandır bunu söylediğin zaman fikrini beyan etmiş olursun yorum yapmış olursun.
@erkansardagi Türk dili ve edebiyatı öğretmeniyim.
sonrasında da arkadaşlar ben bir araba aldım yorumlarınızı alabilir miyim? denmez mi?
son yazdığımdan önce bir şey yazdım yayınlanmamış.
@erkansardagi Fikir, düşünce demek. Beyan etmek, bildirmek demek. Sen aklındaki düşünceyi fikri birisine söylediğin zaman fikir beyan etmiş oluyorsun. Burada da ışık kapatma konusunda fikir beyan ettin yani yorumda bulundun.
hocam diyeyim size şimdi ben araba almak istiyorum”arkadaşlar araba alacağım bana fikir verebilir misiniz?” dememmi daha doğru olur yoksa”arkadaşlar ben araba alacağım yorum yapabilir misiniz?”demem mi daha doğru olur. araba aldıktan sonra da”arkadaşlar araba aldım fikirleriniz nedir” demek mi yoksa”arkadaşlar araba aldım yorumlarınız nedir? demem mi daha doğru olur?
@erkansardagi Araba almak düşüncesi senin beyninin içinde. Beynin sana diyor ki "ARABA ALMAM LAZIM. ARABA ALALIM." bunu beynin diyor. Sen bunu kendinle monolog (iç konuşma) yaparak kendinle paylaşıyorsun bunun adı fikir. Sonra yanında 3-5 arkadaşın var onlara diyorsun ki "ARABA ALACAĞIM/ARABA ALMAM LAZIM." fikir beyan etmek, fikrini bildirmek. Sonra beynin sana diyor ki "SOR BAKALIM ARABAYLA İLGİLİ BİLDİKLERİ BİR ŞEY VAR MI FİKİRLERİ VAR MI TAVSİYE EDECEKLERİ BİR MODEL MARKA VAR MI?" bunu sen beyninin içinde monolog olarak söylüyorsun kendine bunun adı fikir/düşünce. Sonra arkadaşlarına "BEYLER VAR MI BİR TAVSİYENİZ, MARKA MODEL, YORUMUNUZ VAR MI" diyorsun bu fikir beyan etmek fikrini bildirmek. Yaptığın eylemlerin isimleri bunlar. Gündelik konuşma dilinde fikir beyan etmekle yorumda bulunmak aynı anlamda kullanılır. ARABA ALDIM FİKİRLERİNİZ NEDİR demek bana yorumda bulunun, bu konuyla ilgili fikir beyan edin demek. Yani gündelik kullanımda aynı şey.
sonuç olarak benim söylediğim şeye mi çıktık? eğer ona çıkmadıysak ben uzatmayacağım.
@erkansardagi çıkmadık sen fikir, fikir beyan etmek =yorum yapmak denklemini çözemedin. Fikir beyan etmekle yorum yapmayı farklı şeyler olarak görüyosun. Ve uzatmayalım sıkıldım. Gayet net açıkladığımı düşünüyorum hepsini.
tamam hocam başarılarınızın devamını dilerim hayırlı geceler.
Sevişme ne alakasi var vücüt ile sen baya ileri gideceksin anlaşılan
evet seks olacak
Biraz yavaş git sende bu yaşta cok hızli gidiyorsunuz
yaşımı bilmiyorsun bile
Nerden bilebilirim ki karar senin
Bunun tek çözümü var 😂 sevişmemek 😂😂😂
Erkekler ize falan bakmiyo merak etme
Dış hekimi mi okuyordun sen kraliçe
Ne alaka
İş atıyor işte yalnız değilsin baksana 😅😅
Brooo yaaaa kizlar bu kadar sert mi bizim ulkede kralice diyoruz 😅😅😅😅😅
Böyle bir hata yapma lütfen
Sevişmek zorunluluğu mu var sevgili iken
Neden sevgilin var? Sinemaya gitmek içinmi sadece? İlişki bu sonuçta.
Sevgiliye ne anlam yüklediğine bağlı bakış açınla alakalı cinsellik olarak bakıyorsan ayrı
Sevgili dediğin kişi ilişki içinde olduğun kişidir. Senşn gözünde ilişki sinemaya gidip mesajlaşmakmı. Cinsellik olarak bakmıyorum bir bütün olarak bakıyorum
Spor yap fit ol önemli olan o
Seven birisi bunlara takılmaz
Ay sanki bunlara takılırlar kız bulmuşta
Loş ışıkta seviş sorun etmez sevgilin seviyor ise
Insan kusurlarıyla güzeldir dert etme
Bunlar küçük detaylar
Sevişme hazır olduğunda seviş ne acelesi var
Fake fake profiller koyuyum bu ne yaaaaa
Işığı kapat karanlıkta
Neden utaniyorsun bunu as hemen
Reis sen yatağa geç gerisine karışma 😉😉😉
Erkeğine sal kendini
😂😂😂
@seraaapppp0 Nooldu kız :) çok mu hoşuna gitti :)
Evet çok hoşuma gitti 😜😜
Bunu ona anlat düşüncesini öğren
Spor yap fit ol önemli olan o
Kivrimli se. ksi biriysen tam tersi isin kolay
Sorun edeceğini sanmıyorum
Seni olduğun gibi beğenmiyorda defolsun gitsn
Karanlıkta seviş yavaş yavaş ışığı açarsın
O an gözü görmez onları emin ol
Söndür ışığı ver alevi
Sevişmek zorunda mısın? Sevişme
sevişme o zaman sen de
Yahu bunlar önemli şeyler değilki
Kese kullan vücut peelingi yap her banyo sonrasi
1 aydır yapıyorum bayağı bi azalma oldu fakat lekeler geçti
geçmedi
O zaman leke giderici serum kullan
Sevgiline neden gösterme gereği duyuyorsun ki
Hangi zeka ile yaşarım söyde de o senin dediğin kafa yapısında hiçbir zaman olmayayım
Hiçbir zaman ulaşmayayım zaten
Sen kendini ferah tut
sevişme boş ver
Ya sana kiyamam