Eşim lezbiyen olduğunu, beni sevdiğini, kaybetmemek için ilişki yaşadığını açıkladı?

Eşim lezbiyen olduğunu söyledi benimle beni kaybetmemek için birlikte oluyormuş benden önce lezbiyen sevgilileri olmuş fakat bırakırım ümidiyle hepsini kaybetmiş şimdi lezbiyen ilişki yapmak istiyor sizce nasıl yapmalıyım psikolojik destek aldık o onun kişisel problemi bir sakınca yok dediler.Birde bir bayan bulsam onunla birlikte olurken bende katılsam kıskanır birakirmi kendimden utanıyorum bunu yazarken yoksa zevk alıp sürekli ister mi?
Eşim lezbiyen olduğunu, beni sevdiğini, kaybetmemek için ilişki yaşadığını açıkladı?
Cevapla