Eşim artık benimle cinsellik yaşamayacağını söyledi ama sonra sarıldı. Pişman mı oldu?

8 aylık evliyiz biz ben 21 o 24 yaşında. Yatakta bazen beni doyurdugunu sanıyor ama aslında öyle değil kirmamak icin bir kac defa soylemedim bunu. En son 3 gün once dile getirdim. Beni fazla doyurmuyorsun bunu duzeltelim dedim sinirlendi. Sinirlenme nolur dedim cozulebilecek bi durum sonuc olarak birbirimizin ilkiyiz cok doğal dedim. Oda ağladı tamam birdaha cinsellik yaşamayalim deyip çocuk gibi küstü bana 🥺 Aslında ne için uzuldugunu anladım onun bana yetemediğini düsündüğü için. 3 gündür konuşmuyor benimle fakat bu sabah kahvaltı hazırlarken geldi sarıldı saçlarımı kokladı tezgaha sıkıştırdı hoşumada gitti. o sırada annesi zili çaldı kahvaltiya çağırmıştım gittim kapiyi actim. Neden boyle istemeyip bugun geldi sarildi bana kendine bastirdi pişmanmi oldu o lafi soyledigi icin?

Eşim artık benimle cinsellik yaşamayacağını söyledi ama sonra sarıldı. Pişman mı oldu?
Cevapla