32 yaşındayım, hiç kaşımı bıyığımı aldırmadım, sizce doğal halim mi kalsın yoksa aldırmaya gerek var mı?

Bir kez kuaföre gitmedim eşim şanslı sanırım bu yönden masrafsız kadın mı olur bu devirde🤣

32 yaşındayım, hiç kaşımı bıyığımı aldırmadım, sizce doğal halim mi kalsın yoksa aldırmaya gerek var mı?
32 yaşındayım, hiç kaşımı bıyığımı aldırmadım, sizce doğal halim mi kalsın yoksa aldırmaya gerek var mı?
Cevapla