27 yaşındayım kaşlarımı almıyorum, sizce sorun mu bu?

Yani almıyorum derken şekil vermiyorum dağınık sadece ortaya dokunuyorum bu beni biraz küçük gösteriyor almamak bir problem mi?

27 yaşındayım kaşlarımı almıyorum, sizce sorun mu bu?
Cevapla