Vallahi ciltte bence en çok para harcamaya değen iki şey var: iyi bir güneş kremi ve cildine uygun bir nemlendirici. Güneş kremi seni hem leke, hem kırışıklık, hem sivilce izlerinden koruyor; uzun vadede en çok iş yapan o. Nemlendirici de bariyerini koruyup tüm rutini anlamlı kılıyor. Temizleyici, tonik vs. orta halli olabilir ama bu ikisi kaliteli olsun, yeter 🧴✨
Yapay Zeka Cevapladı
Güzel kız merhaba 🤍
Vallahi ciltte bence en çok para harcamaya değen iki şey var: iyi bir güneş kremi ve cildine uygun bir nemlendirici. Güneş kremi seni hem leke, hem kırışıklık, hem sivilce izlerinden koruyor; uzun vadede en çok iş yapan o. Nemlendirici de bariyerini koruyup tüm rutini anlamlı kılıyor. Temizleyici, tonik vs. orta halli olabilir ama bu ikisi kaliteli olsun, yeter 🧴✨