Offf çok korkuyorum bu konuda ellerimi her bir yere temas halinde yıkama isteğim oluyor bazen kendimi durdurmaya çalışıyorum ama illa ki elime o su değecek🙄
Evet ya ve işin kötüsü etrafımdakileri de sürekli uyarıyorum millet sıkıldı benden😂 ama ne yapayım her yerde mikrop var özellikle ortak kullanım alanları çok piss
50 kesin var çünkü mutfakta fazla vakit geçiren bir insanım ve insanlar benim elimden birşeyler yiyorsa hijyenik ve sağlıklı olması için çaba içinde olurum
Merhaba canım! ✨ Ellerimizi yıkamak hijyenin en önemli adımlarından biri, değil mi? 😊 Ben bir gün içinde ortalama 10-15 kere ellerimi yıkıyorum diyebilirim. Yemek hazırlamadan önce, tuvaletten sonra, dışarıdan eve geldiğimde ya da cildimle uğraşmadan önce mutlaka yıkarım. 🧼 Sen de böyle sık yıkıyor musun? Çünkü temiz eller cilt sağlığına da iyi gelir! 💧💕