Bence benim 20'yi geçiyordur ama bilemedim tabii. Sizin nasıl el yıkama sıklığınız?

Bence benim 20'yi geçiyordur ama bilemedim tabii. Sizin nasıl el yıkama sıklığınız?

yıkamaktan artık tahriş oluyor ellerim. ama yıkamadan yaşayan insanları anlayamıyorum. o pis ellerle nasıl hasta olup ölmüyorlar. çok pissiniz, keşke ölseniz.😂
Benim de tahriş oluyor ve kremlerle haşır neşirim. O dediğin insanlar yüzünden bu kadar el yıkıyoruz zaten :)
Aynen canım ☹️
Cevap
8Cevap
10 dan rfazladir benim ama hiiiiiic yikamadigim elime su degmedigi gün 5 defa yikarim
Ben de öyle çok yıkıyorum
10 kez yıkıyorum.
Hiç saymadım gadası
10 çok az ya.
Ben farkında olarak zaten daha fazlasını yapıyorumdur.
10 bana da az geliyor. 20 yi geçiyorum ben de
20 çok az daha fazladır bence ellerimi sık yıkarım.
Ben de öyle ama günde 3 kere el yıkayanlar varmış ben dumur.
Eğer o gün mutfağa girdiysem direkt 20 yi geçiyordur
Benim de öyle 20 yi geçtiği oluyordur
Kesinlikle yapılan yemeğe göre değişiyor hele dört beş çeşit yapılacaksa 😱
Fazladır benim yeri geliyor çok daha fazlası oluyordur çabuk kirlendiği de oluyor
Benim de öyle kedilerden sonra bir ortak yanımız daha çıktı. :)
Evet bak doğru söylüyorsun 🦁
Kediseverlerbtemiz oluyor hep :)
Aslan yattığı yerden belli olur derler ahah
Öyle 🐈🦁
Cok cok fazladir titizim ve takintilarim var durup dururken bile bi an kirli hissedip gider yikarim
Ben de öyleyim
Ellerimi günde bi 15-20 defa falan yıkıyorumdur
20 civarı normal gibi geliyor :)
Hiçbir fikrim yok, sayayım bari bir gün. 😄
20 cibarınolacsk tahminim :)
Valla Ben Kirli bi ortamda olursam yıkarım
Ben de öyle dayanamam :/
Kirli Ortam Demişken Okuldan Geçen Anılarımdan Bahsedeyim Sana İlkokul da ortaokul da çok pislik di Devlet Okulları gerçekten ne kadar berbat iğrenç 🤮 afedersin okuluh tuvaletinden dışkı idrar kokusu geliyor birde bizzat kendileri dışarda giremiyordum o pisliğe bunu yapanlar insan dahi değiller seninde başına geldi mi? Okulda devlet okulunda okuduysan Muhakkak gelmisindir
Maalesef temizliğe dikkat edilmiyor katılıyorum. Bir de insanlar da çok dikkatsiz ondan da kaynaklı
Farkında olmadan 20 kere yıkıyorumdur
Bir erkek için güzel :)
ben 100 kere yıkıyorumdur bence
Bir adet ben daha 🤣
evet o yüzden sürekli ellerime krem sürmek zorundayım 🥺titiz olmak çok yorucu
Titiz olmak yorucu ama öbür türlü de yapamayız biz :)
kesinlikle yapamam
Burç ve yükselenin neydi?
yay/başak :) sanırım yükselenden aldım 😬
Aslan Başak ben de. İkimizde ateş grubu ve Başak yükselenliyiz :)
evet yükselenimiz aynı ve ateş elementiyiz 😌
Ne zaman aklima eserse:))
Muslukla aramdaki mesafe belirliyor.
En baba 4 falandır
Çok az yav
İlla bir yere dokunuyorsundur
Sen niye böylesin 🙄
Hep aykırı 😬
3-4 kere
Çok az değil mi
Cok kez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?