
Burun ucu
Alnın ortası
Çene
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben alnımda sivilce çıkmasını istemezdim ya. Yüzümde en rahatsız olduğum yer genelde alnım. Hem sivilce çıkınca daha zor geçiyor hemde hoş bir görüntü olmuyor ya. O yüzden alın bölgemde sivilce çıkmasını istemezdim. Birde çenemde sivilce çıkmasını istemezdim genelde çenemde de sivilce falan çok çıkıyor ve hemen geçmiyor onun dışında yok.
Çenede çıkan sivilce daha yavaş iyileşiyor
Benim çıkmıştı ergenlik zamanlarında hiçte kolay iyileşmedi kaç zaman o sivilce ve o yaralar ile ne acılar çektim. Yani bende kolay kolay geçip iyileşmedi ya.
Cevap
6Cevap
Her yerimde çıkmasın isterdim ben
Burun ucunda tabi ne o 2 burunun üstünde kocaman birde ağrıyor uff
Evet çok fena
Sevgilime en çok sivilcesiz olmasını istediğim yerden:Dudak çevresi..😏
Kesinlikle çok tiksinirim
Diğerleri bb kremle idare eder çene, burun, alın vs. de 😃
Tam öpüşme esnasında pürüzsüz olacaksa dudaklar olsun 🤩
Midem şey oldu tuba mümkünse hiç olmasın bu saatten sonra sivilcesi 🤣🤣
Cevap yazıyorum suçlu çıkıyorum hee dudak 😃💋 boll sivilceli 😃💋
Yazdıysa bozsun kadercim ıııyk 😬🤣🤣🤣🤣
😁🤣🤣🤣🤣
Cildimi övmek gibi olsun ama ergenlikte bile çıkmazdı bende sivilce.. Özenirdim hatta, keşşke benim de sivilcem olsa diye.. 😄
Ne güzel genlerin başarısı senin değil 😬
Genlere hükmedebiliyorum.. :/
Şans diyelim :)
Burun ucu ya hem acıyor hem tuhaf duruyor
#bribón 🙏🏻🌹
Cene olabilir sakalarim orter :)
Sırtımda 😂 görünmüyor sonuçta.
Yağli yiyek yeme olmazsın
Çene kısmı.
Çene sivilcesi de çok iz bırakıyor
Evet ve genelde hormon kaynaklı sivilcelenme oluyor.
Evet masum sivilcelerden olmuyor genellikle
Evet sivilcelendim son günlerde 😁
burun ucu
Her yerimden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?