Ayda bir kanın temizleniyor. Erkekler kadınlara nazaran daha dayanıksz lar bide kadınlar daha uzun yasiyormus bu kanıtlandı. Surekli kanimiz temizleniyor
Yöntemleri var diye biliyorum bazı doğum kontolleriyle, veya çocuk istemiyorsan uterus aldırmak mümkün (fallop tüpü aldırmak da var ama o regl durdurmuyor). Tabii ki Türkiye'nin muhafazakar doktorlarının amacı senin rahatın değil, herkesin zorla belli bir hayat yaşayıp çocuk yapması, yardım etmezler. Eden zor bulunur
Kızlar Ne Diyor
Ayda bir kanın temizleniyor. Erkekler kadınlara nazaran daha dayanıksz lar bide kadınlar daha uzun yasiyormus bu kanıtlandı. Surekli kanimiz temizleniyor
Yöntemleri var diye biliyorum bazı doğum kontolleriyle, veya çocuk istemiyorsan uterus aldırmak mümkün (fallop tüpü aldırmak da var ama o regl durdurmuyor). Tabii ki Türkiye'nin muhafazakar doktorlarının amacı senin rahatın değil, herkesin zorla belli bir hayat yaşayıp çocuk yapması, yardım etmezler. Eden zor bulunur
Bu boşuna olan bir şey değil ki yani asıl olmazsa doğru yaşayamayız
Ederdim tabiki özellikle ilk gün çektiğim ağrıyı sadece çekenler bilir
Hayır onlada onsuzda olmuyor bi damlası bi le birini öldürmeyi engelliyor çünkü allah bilmiş vermiş
Ömür boyu çocuğum olmamasını onaylamam mümkün olmazdı.
İstemezdim regl olmak nimet bence sonuçta vücudunda pislikler atılıyor
Evet evet evet!
Kabul ederdim 😂
Evet evet.
Etmem
Çocuk istemiyorum zaten kabul ederim 😌
kesinlikle
hayir
Etmem kabul
O ne ki
Erkekler Ne Diyor
Ederdim
Her ay aynı tripleri yememek adına ben bile atlayabilirim 😛
Ederdim.