Erkeklerin kadınlardan fazla cilt bakım ürünleri reyonlarında görmeye başladık. Yakın zamanda bizden bakımlı olurlar mı dersiniz?

Erkeklerin kadınlardan fazla cilt bakım ürünleri reyonlarında görmeye başladık. Yakın zamanda bizden bakımlı olurlar mı dersiniz?

Yok artık erkekler cilt bakımı yapar ama krem sürmez çoğu erkek tras olurlar kolanya sürer geçer biz krem sür gece güneş kremi sür yüz maskesi yap her gün bizi geçemezler bence
Cevap
7Cevap
Geçmez tabi ki de kadınlar daha çok temiz ve bakımlı olduklarını düşünüyorum. bu yüzden de kadınlar daha fazladı.
Türkiye'de sanmıyorum.
Elinde krem gördükleri erkeğe yumuşak diyen bir toplumuz.
Maalesef oysa erkeklere de gerekli
Erkeğin makyajı sakaldır bakımı arko kremdir limon kolonyasıdır ne o öyle bakım makım oldu birde manikür pedikür yaptıralım
Hayır. Erkeklerde bakım yapan, kendine dikkat eden çok az insan var ₰
Erkekler duruma gore bakim yaptirir..
Ben tek basima ortalamayi artiriyorumdur
Sanmıyorum
Inkansiz gecmez
Geçemezler ya
Me: zaten öyleyim 😂
Gerçekten mi profili hemrn büyütüyorum 🤣
Utanmak 😂
Öyle görünüyor
gecmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?