Sanki erkekler artık daha fazla deodorant kullanıyor, ne düşünüyorsunuz?

Sanki erkekler artık daha fazla deodorant kullanıyor, ne düşünüyorsunuz?

Zararlı olduğu için kullanmıyorum duş almak bu kadar zor bir şey değil deodorant doğrudan deri ile temas ettiğinde cilt kanseri riskini arttırıyor içinde bulunan kimyasallar yüzünden deride yanma kaşıntı yara tahriş kabarma gibi sorunlar ortaya çıkıyor bu yüzden kullanmanızı tavsiye etmem
Evet bu nedenle kullanılmalı zaten
Cahillikte zirvesin
Bazı erkekler daha deodorantın ne olduğunu bile bilmiyor yani bence erkeklerin çoğunluğu kullanmıyor özellikle orta yaş ve yaşlı grubu otobüslerde metrobüslerde kapalı alanlarda ter kokusundan bayılıyoruz erkekler genelde bir iki fıs parfüm sıkıp çıkıyor ve bunu temiz ve bakımdan sayıyorlar asla değil
Kadınların badboyların koltuk altı kokusunu diğer erkeklerin sürdüğü parfüme ve deodoranda tercih ettikleri bir gerçektir. O nedenle sürsek ayrı suç sürmesek ayrı suç...
Sen de kadınlara ne kızdın
Kızmak mızmak yok Allah böyle yaratmış beni görünce iğrenmek kaderlerine yazılıysa benden iğrenirler mevzu bu kadar basit. Ben kimseye kızmam.
erkeklerin hormonları ter kokusunu daha çok yayıyor ve havalarda malum cehennem sıcağı gibi terlememek mümkün olmadığı için evet erkekler daha fazla kullanıyor
Muhtemelen öyle
🙂🙂
Cevap
51Cevap
Evet öyle olabilir bence. ama kadınlar zaten temiz koktuğu için pek de ihtiyaçları olmayabilir.
Oluyor oluyor
Kullanmalılar çünkü kadınlardan daha çok ter kokan erkekler oluyor maalesef. Her gün duş alsalar kafi.
Doğru onlar daha çok terliyor
Vücut yapıları kıllı olduğu için sanırım daha çok ter kokmaya müsait oluyorlar oyuzden de rollon kullanmaları ve parfüm sıkmakları da temel ihtiyaç oluyor
Muhtemelen öyle canım.
🙋🙋🙋
@r_engarenkyollar
Rolon diyorsunda çoğunluğu ne olduğunu ne işe yaradığını bilmiyor rolonun yanında iş arkadaşlarım iç çıkışı terli koltuk altına sürüyor duş aldıktan sonra temiz koltuk altına sürmek yerine
@İST34MLT44 ya orası öyle tabi haklısın zaten aklınızda bulunsun rollonu gece yatarken sürmek etkili oluyor çünkü ter bezleri gece çalıştığı için bende bunu yıllar sonra araştırıp öğrendim eskiden sabah işe ya da gezmeye giderken sürerdik mesela bu yanlış bir uygulama imiş gece rollonu kullanıp sabahta kalkınca deodarantini sıkıp çıkmak en doğru kullanım şekli buymuş
Ben eskiden beridir titizlikle kullanıyorum kendim de dahil toplumu rahatsız edemem birey evvela kendine sonra topluma saygısı olmalı
Katılıyorum
Böyle tenine uygun olmayan kokular kullananlar ve ter pis pas kokanlar hepsi ayrı işkence hele bide terleyip üstüne boca edenler var tam facia
O çok kötü
Evet ama işte nekadar bilinçlenir ve hevesle adım atılırsa okadar iyi olur daga yaşanılır bir hal alır misal küçük cam şişede kolonya bulundurulsa örnek olarak okyanus kokusu mis gibi her tene uyumlu gayet güzel kalabalığa geçmeden sıkılsa gene güzel bir tebessüm ettirir
Yani bazıları roll on kullanmayı öğrendi çok şükür keşke herkes öğrense hergün kullansa. Temel ihtiyaç çünkü.
Kesinlikle katılıyorum
Deoya gelen zamlardan sonra 😅 ama sanmıyorum ben maaşın yarısını böyle şeylere yatırıyorum 🤷♀️🤷♀️
Ben de 🤣🤣
Evdeyken kullanıyorum da kadınların olduğu ortamda kadınların iğrenç adet kokusunu bastırmak için onlara sıkıyorum :D :D :D
O nasıl laf
Kızgınımdır belki 🤣
Abim deodorant ve parfümü birlikte sıkıyor doğru olabilir bdjxkxkc
Muhtemelen 🤣🤣
Evet kullanıyor da çoğu yanlış kullanıyor terli yıkanmamış pis kokan vücuda çoğu sıkıyor çalışma ortamında görüyorum
Doğru bu şekilde kullanım fayda sağlamaz
Daha çok kokuyu bastırıyor ve çok kötü koku yayıyor
En nadir deodorant kullanan erkeklerdenim; ama parfümü genelde 3 fıs kullanırım. Bazı durumlarda maksimum 10'u bulur.
Parfüm zaafın var
Kış mevsimi de dahil deodorant sıkıyorum , sabah evden cıkmadan tras kolonyası sürerim ve parfüm sıkarım.
Ben de öyle
Güneş kremi kullanmıyorum ama 😂
En gereklisi
Benim derim katır derisi gibi sıkıntı olmadı 37 senedir 😂
Olabilie kaldı ki deoderant bir yanda hem kötü koku dolayısı ile hemde koltuk aldı kokusu için çok iyi bir şey
Evet kesinlikle
Kadın erkek lütfen herkes kullansın bazı insanlar ömrü hayatında dedorant görmemiş gibi🤮
Doğru diyorsun
Kim temiz kim kirli belli değil! Duş almak bu kadar zor olmamalı
Maalesef zor geliyor bazı insanlara
Yani makyaj gibi söylemişsin bu sıcaklarda kullanmadan yaşamak mümkün mü
Değil
Tamam o zaman kullanmaya devam
Yaz kış sürekli şaşmadan Rexona. koku problemine çözüm bulamamış birini ciddiye alamam
Doğru
Bilmem ama aşırı fazla sıkılması insanları rahatsız eder.
Muhakkak
Geneli ne yapıyor bilmem ben yaz boyunca kullanırım.
Kullanılması da gerek
O değilde ozon tabakasına zarar vermiyor mu zararsız koku oarfüm yok mu?
0 alüminyum bu
🤔 Carbon yokmuydu içinde
Carbon gazı
Kullanıyorum ama ağda ya da lazer en güzeli uzun sureli temiz kalıyorsun diğer türlü çabuk ter ve koku yapıyor
Elbette
İnsanlarla iç içeyim rolon parfüm deodarant kullanmak zorundayım hem kendim bende gelenler için.
Yani yeni olan bir şey değil.
Kendi adıma konuşmam gerekirse.
eskiden neymis, kadinlar mi daha fazla kullaniyordu. Ne bilgiler var sizde mashallah..
Fenomeniz o kadar bilgimiz olsun
Gereksiz bi bilgi ama sanki yaa fkdjgd
deodorant sıkmam rolon surerım koltuk altım tertemızdır epılasyonlu terde kokmam parfum kullanırum banyo yaparcasına degıl sız kadınlar sıseyı bosaltıyosunuz
Doğrudur
ahha ahh o kokunuz yokmu yolda mahvedıyor bızı
Eder tabii :)
kız ederde olan bıze oluyo aklmızda bısey yokken ucuşa gecıyoz resmen
Şimdi Erkek var erkek var. Bakımlı erkekler böyle şeylerden çekinmezler. Giyimine tarzina ve parfümüne kadar özen gösterirler. Devir değişti Bakımlı erkeklerın aurasi daha parlak.
Evet devir çok fena değişti
Ben çok tembel bir insanım 🤣🤣
Evet çok kullanıyorum çünkü işten duşa girecek vaktim olmuyor bir işten çıkıp diğerine gidiyorum eve gelince 6 saat uyuyup tekrar işe gidiyorum haftada bir gün evdeyim anca o zaman duş alabiliyorum
Anladım
Kullanmalılar hormonlar onlarda kokuyu daha keskin yapabiliyor
Ne kadar sık duş alınsa da malum havalar çok sıcak. Ben her zaman dikkat ederim.
Sigarayı bıraktığımdan beri deodorant ve parfüm kullanmayı roll sürmeyi bıraktım. Kendi kokum daha fresh, temizlik en güzel kokudur.
Toplu bırakmışsın
Yok canım ne alaka ben ayda yılda bir kez banyo yaparım zaten sorun yoj
Peki
Mecbur yoksa ter kokuyoruz kişisel bakım önemli insan için
Katılıyorum
İsmin güzel
Bencede erkekler daha çok deodorant kullanmaya başladı.
Evet
ne güzel işte eril amip canlılarının daha fazla kullanması gerek
Kahkaha attım 🤣
Hayır ya, erkekler deodorant kullanmadan parfüm sıkıyor. Terleyince iğrenç oluyor. Çok rahatsızım bu durumdan şu canlılar roll on’u keşfetmeli artık diye düşünüyorum.
Hayır asla kullanmıyolar leş gibi kokuyolar
Maalesef bazıları kullanmıyor
Gerekiyor da çünkü çok kokuyorlar
Maalesef kokuyorlar
Parfüm fiyatları arttıkça ortalık axe deodorant şişesine düşenlerle doldu, her erkekte aynı koku baydı
O da mı kadınlara özgü bişeydi yoksa
Yok değil tabii
Ben kullanmam zararlı 😉
Peki
Ay en öyle sizde iyisiniz
Sizi geçemeyiz 🤣
Kadınların üstüne tanımam
🤣🤣
Sanmam ama kullanması gerek.
Evet
Ben kullanmazsam rahat etmiyorum
Evet erkekler süslü oldu
Ben süslüden ziyade insanları rahatsız etmemek için
Biz daha bakımlı gibiyiz artıkın.
Öyle görünüyor 🤣🤣
Vala ben hiç kullanmıyorum duş alın kardeşim iyice batılı pisliklere benzediniz🤨😂
Yazlık yerde yaşadığım için günlük olarak Evet kullanıyorum
Roll-on tercih ederim
Evet o daha etkili sanki
kullanıyor olabilirler zaten kullansalar iyi olur
Aslında her iki cins kullansın.
Güzel bir akışkanlık herkes kullanmalı
Bilmiyorum ama genelde kimse kullanmıyor
Daha çok terlediğimiz için
doğal olarak evet
kadınlar bakımsızlaştı
Yazın çok kullanılıyor
Deodorant cinsiyeti mi varmış ♿️♿️.
Standart yani bazen yapmam bile.
Kullansınlar lütfennn
Lütfen
1 deodorant 5 gün dayaniyo
Çok sıkıyorsun o zaman
Bana da öyle geliyor sanki
Öyle oldu öyle :)
Erkeği kadını yok bunun
Bilemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?