Hala yazın kullandığım nemlendiriciyi kullanıyorum. Kış ayı geldiği için daha yoğun bir nemlendirici mi kullanmalıyım?

Hala yazın kullandığım nemlendiriciyi kullanıyorum. Kış ayı geldiği için daha yoğun bir nemlendirici mi kullanmalıyım?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Değiştirmeye gerek olduğunu düşünmüyorum açıkçası.
Bence değiştirmelisiniz
Cilt tipine bağlı bu. Ben gerek duymuyorum yaz kış aynı nemlendiriciyi kullanıyorum
Cilt tipine bağlı. Eğer kışın cildin daha kuru oluyosa değiştirmelisin. Zaten kendin nemin yetersiz geldiğini anlarsın
İyi geliyorsa devam edebilirsin. Değiştireceksin diye bir kaide yok
Değiştirmek şart değil ama hava kışın daha sert olduğu için, daha yoğun nemlendirici de tercih edebilirsin.
Kışın yazın farketmez nemlendirici şart
Ben tek nemlendirici kullanirim
Hangi nemlendiriciyi kullanıyorsunuz
Kesinlikle değiştir
Değiştir
Değiştir