Selam 👋
Dün yazlık kot + t-shirt aldım ikisi sadece 80tl ☺ gerçekten be-da-va

Ülkede yaşamanın sırları 😂 ucuzken almak...
Selam 👋
Dün yazlık kot + t-shirt aldım ikisi sadece 80tl ☺ gerçekten be-da-va

Ülkede yaşamanın sırları 😂 ucuzken almak...
Aslında çok mantıklı bir düşünce hatta anam bile yapar bazen fiyatlar uçtu malum ülkede geçinmek artık neredeyse imkansız bir hal aldı 😂ben de mi yapsam diyorum hadi bu sefer alış verişe gittiğimde yaz için bir şeyler alırım bakalım kaça alırım 😂
her kış, yaz gelse de şu eksiklerimi alsam, her yaz da kış gelse şu dolabı tişörte boğsam derim... ama hiç yapamam.
düşünüp düşünüp eyleme dökememe insanıyım ben😂
Bu da bir şey bence düşünemeyen onca insan varken 😂
🙂
Cevap
84Cevap
Daha mantıklı çüki ucuz oluyor kışın yazlık yazın kışlık alacaksın
Maddi açıdan çok mantıklı bazen bende yapıyorum tek sorun ürün çeşitliliğinin az olması oluyor
80 Liraya çorap alamıyor insanlar gerçekten mantıklıymış. :D
tamam da neden bacaklarını ve göğüslerini görüyoruz ki bu kadar vurgulanmış şekilde.
Trendyoldan biseyler bakabilirsin, bu aralar indirimler çok.
Kıyafet konusunda alışveriş yapmayı pek sevmem.
Bu arada çok güzelsiniz..
Yeni ürünler çıkıyor onları kaçıyor bu şekilde olunca ben zamanında alma taraftarıyım
dogru olan bu zaten. Ben yıllardır öyle yapıyorum
Evet hemde çok daha mantıklı ben hep öyle yapıyorum ve inanılmaz güzel indirimler yakalıyorum
Yanii ekonomik açıdan mantıklı ama yeni sezon olmadığı için pek işe yarar seyler olmuyor ki.
Evet bende bu taktiği kullanıyorum kesinlikle mantıklı
Yakışmış. Dediğinizde çok doğru aslında. Zekice.
Bende az önce Skechers siparişi verdim, çok mantıklı oluyor 😄
Öyle de her yer de bulamıyorum işte baktığın zaman mantıklı ama satan yok sorduğum zaman da şaşırdın mı sen diyorlar 😂
Ben yaz kış t-shirt giyen biri olarak söylüyorum kışın bile sürekli gittiğim mağazalarda fiyatları hiç düşmüyor. Düşenlerinde yüzüne bakılmıyor zaten
Bana mantıklı geliyor çünkü Türkiye’de yaşıyoruz ve ekonomi her geçen gün kötüye gidiyor
Evet bende yaza doğru kışlıklar kalmışsa alırım mesela :)
Hangi ülke o ya :D Ben yazlık ayakkabıya 1 hafta önce 2500 verdim sdfgc
Aynen çok katılıyorum sanada çok yakismis harika vücudun
Bence gerçekten bunu merak ettiğin için sormadın ya 😅 yeme bizi
Bencede bazen almak gerekir malum fiyatlar uçuyo
kim ise bu fiziği çok güzel imiş özellikle göğüsleri
Ben kışın kısa tşort giyiyorum gerisini sen düşün ltlrkfkdjjxj
Arkadaşları ona Elon musk diyor
Günümüz şartlarında mantıklı
Genelde doğrusu bu zaten😂
Yakismis gule gule kullan
Ayni düsünüyorum 👍🏼😁
Mantıklı eskiden öyle yapardık zaten
Şişkosun ama o nolacak
Sen sık alışveriş yap 😀🤣 bize çok yararı olur
Genelde daha ucuz olur.
yani isteyince almak keyifli
kombinin harika olmuş :D
Ekonomiktik olarak doğrusu bu😂
ee napalım her şey pahalı :(
En Mantıklısı 😄😄
Hayırlı olsun
Mantıklı 😂😂
Mantıklı gibi görünüyor. Umarım kilo almazsınız
Cok acik giyiniyorsun
Bu nasıl bir muhabbet arkadaş 😂
@ahmetyasinakturk kıskanma gel sende çay iç
@ahmetyasinakturk bi sen eksiktin sen de mi girdin ortaya
Evet ama hiç yapmadım
Ben 66 pierre cardin gömlek aldım tane 100
Sabahları body foto yasaklanmalı
Sen alma tatlim.. zaten ateslisin...
Mantıklı aslında gerçek değerleri okadar bile yok
Cidden mantıklı beyin bedava
Ülkenin bizi sürüklediği politikaya bak😀
Aynısını bende yapıyorım :D
Muhteşem bir fizik tanımak isterdim sizi
Buraya attın ne oldu abaza avı için mi yaptın
kanka çok seksi çıkmışsın fotoğrafta ve yakışmış
mantıklı cantıklı görselde akıntılı
Hep böyle seksi kalabilecek misin
ikizler ortalığı yakıyor😅
🤣🤣aynı taktikle yaşıyorum ben de
Evet doğru ama mantık bu
Mantikli olan. oylr zaten
Ben öyle yapıyorum
sayılır fiyatlar daha uygun oluyor
Daha uygun fiyat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?