Yaz ayında mı daha iyi aldatılır yoksa kış ayında mı?

Yaz ayında mı daha iyi aldatılır yoksa kış ayında mı?

Yazın çok sıcak oluyor o yüzden üşeniyorum. Kışın daha iyi serin...

Güncellemeler
11 ay
Yahu sakin olun soru troll. Sıkıldım yaz ayında mı-kış ayında mı soruları görmeye bende sorayım dedim bi tane :D
Yaz ayında mı daha iyi aldatılır yoksa kış ayında mı?
Cevapla