Sosyal medyada fotoğraf paylaşanların pürüzsüz bir cilde sahip olduklarına inanıyor musunuz? Herkes shop yapıyor mu sizce?

Sosyal medyada fotoğraf paylaşanların pürüzsüz bir cilde sahip olduklarına inanıyor musunuz? Herkes shop yapıyor mu sizce?

Merhaba
Hayır ben inanmıyorum. O resimleri paylaşmadan önce bir sürü efekt, shop falan yapıyorlar ondan sonra paylaşıyorlar. Yani kimsenin yüzünün o kadar güzel ve pürüzsüz ayrıca sorunsuz olduğuna ben pek inanmıyorum. Shop ve efekt programları sağolsun. Birde makyaj ürünleri sağolsun tabi. Hepsi aslında bir nevi dolandırıcılık gibi bir şey bence diye düşünüyorum.
Shopsuz olduğuna inanmıyorum ama sorunsuza çok yakın bir cildim var haftada iki defa maske yapıyorum hiç sivilcem ve koyu lekeler yok yüzümde. Sadece bir iki tane et beni mevcut. Aldır diyolar aldırmıyorum ben kendimi bu şekilde seviyorum. Yüzümde tek memnuniyetsiz olduğum yerim burnum.
Tabii ki inanmıyorum çünkü ben de bazen çok güzel olan fotoğraflarımı bozan ufak tefek sivilcelerimi yok ediyorum ama bu demek değil ki yüzümün her yeri ile oynuyorum, bazıları tanınmayacak hale geliyor ama ben asla o kadar değilim
Cevap
10Cevap
İnanmıyorum.
Bazıları na inanıyorum benim hiç ihtiyacım yok pürüzsüz olan vardır illaki bide sen kendini bilip aynada gördükten sonra efekt koysan nolacak doğallık en güzeli😉🤗
Shop yapan çoktur tabi ki olabilir. Ama tercih etmiyorum shop yapmak yerine bakım yapmak en iyisi cildimize.
Pürüzsüz cildi birak güzel bile olduklarına inanmıyorum. Resmen kendini değiştiriyorlar 😂
Hayır inanmıyorum bende dahil efect filtre ya da shop var
Shop değil de filtre bol herkes te kalkıp shop ile uğraşmaz
uğraşıyorlar ya resmen
Kimse pürüzsüz bir cilde sahip değil herkesin gözenekleri ve yüzünde ufacık da olsa pütürlenmesi oluyor. Filtreler küsur silmeler az da olsa makyajlar ve kamera açısıyla üstesinden gelip paylaşıyorlar
Belli oluyor zaten orijinal olmayanlar natüral daha iyi bence en azından gerçek
Binbir tane fitreden geçiyor hepsi inanmayın
sanmıyorum pürüzlü bir yüzleri olduğuna hepsi efekt
Sadece onu değil direkt özgüvensiz olduklarını düşünüyorum.
Hayır filtre var çoğunda
lütfen maşallah deyin ama benim cildim öyle olduğu için inanıyorum. Fakat her foto paylaşanın da kusursuz değil orasında haklısınız
shop değil de yüzündeki lekeleri vs açıyordu arkadaşım instagramın çizme yerinde
Hayır fitre makyaj hepsi..
Hayır filtredir ya da makyaj
İyi bir banyo yaptır öyle bak🤣
İnanmıyorum
Filtre saolsn
hepsi olmasa bile çoğu filtre veya shop
Efekt efekt efekt
İnanmam.
Hayır inanmıyorum..
İnanmıyorum çoğu shop
Hayır
Yüzde %90 photoshop oluyor.
Hayır
Çoğu yalan be
İnanmam sümüklüler
Hayır inanmıyorum
İşin zor
Nayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?