Ben paylaşıyorum. Cildime iyi baktığım için böyle bir çekincem yok. 


evet paylaşırım efektte kullanmıyorum aynı zamanda sıfır makyaj çok dışarı çıkarım üstüm acaip şık olur ama yüzümde gözümde gram makyaj olmaz mesela :)
full makyaj yaptığımda kendimi tanıyamıyorum bambaşka biri oluyorum sanki 😀
efekt ben de tercih etmiyorum ya insanın pazını yüzünün başka birse çeviriyor :D
Sosyal medya kullanmıyorum. Ama genelde makyajsızım. Cilde iyi bakılınca ha bir de makyajsız gezicek kadar özgüven varsa okay. Bırak cildin nefes alsın...
Cevap
15Cevap
Filtreye gerek duymuyorum olduğum gibi paylaşıyorum
Gülüşü güzel olan kızlar her zaman üç adım daha öndedir
katılıyorum gülüş çok önemli
Çok makyaj yapan biri degilim zaten paylasmamda da bir sorun gormuyorum
en güzeli
yok asla paylaşmam. Karşı komşuya giderken bile makyajımı yaparım
Bu sosyal medyaya neden bu kadar önem veriyorsunuz?
Normalde de makyaj yapmadığım için sorun olmuyor 😉
Fotoğraf paylaşmadım hiç.
istediğim gibi paylaşıyorum kimse de buna laf edemez
Makyajlı fotomuz yok zaten
kızlara sordum ki :D
Makyajsız aslaaa jxjdjd
seni takip etmek istiyorum sosyal medyadan
Yok makyajlı paylaşırım
Makyaj zaten yaomadığım için paylasıyorum
Paylaştığım bütün fotoğraflar makyajsız 😂
Ben hep makyajsız paylaşıyorum.
Var mi öyle cesaretli kizlar
Normal foto bile paylaşmam. Sevmiyorum
Evet paylaşıyorum.
en doğrusunu yapıyorsun
Paylaşırım
Asla sfdffd
Sadece gözaltlarımı kapatıyorum
Evet
Paylaşıyorum
Teşekkürler 😊🌸
sakalsız atmam
erkekler icin oyle bisey yok
Sanırım hayır
neden ya, kendine bu özgürlüğü tanı bence. başkalarını boş ver ne düşünürlerse düşünsünler.
Asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?