Yoksa buradaki gibi fotoğrafsız veya başka başka fotoğraflar mı? Görseldeki arkadaşı hatırlayan da vardır umarım 😅

Yoksa buradaki gibi fotoğrafsız veya başka başka fotoğraflar mı? Görseldeki arkadaşı hatırlayan da vardır umarım 😅

Kendi resmimi kullanıyorum genelde
Aa ben şok
Nasıl olur 🤣
Tabi
En iyisi
Cevap
12Cevap
Kendi fotoğrafım
Vaay joker misin sen
Jokeriz :D
Bu kızın gerçek adı ayça değilmiş. Çıktı açıklama yaptı. O dönem 14 yaşındaymış fotoda. Flörtleşme için facede mi ne koymuş
Hahaha, eski bi hadise bu
Hayır gecenlerde biriyle canlı yayın yapti
Bişey dili ve edebiyatı okumus
Ahaha bir de yapay zekayla yüzlerini model fotolarını shoplayanlar var onu da unutmayın jxjdjdjd
Hahaha çok doğru
Instagram ve linkledin kullanıyorum ordada benşm zaten
LinkedIn kullanan çok az kullanıcıdansın burada desene
Kendim hariç başka resim kullanmıyorum, neyse o bence gerekte yok.
Tercih mevzusu tamamen
Öyle, kaşarlık yapmaya gerek yok
Instagram'da ve Facebookta resmimi kullanırım sadece burada kullanmıyorum
Sebebini söylemek ister misin
Tercih meselesi ya tamamen, umarım kimse sorun yaşamaz
Ben de denk gelmiştim benzer duruma
Hep kendi fotoğrafımı kullanırım, burada fotoğraf atmak mantıksız geldiği için atmıyorum.
Aga beee lisede çok popülerliğe bu MSN zamanları jdjdjdj
Hahaha, en popüler kiz
Evet fjjfjf
Yok babamın resmini kullanırım canım babam
Çok iyi 😅
Ajajaja
Kapatmadan önce vardı fotoğrafım
Ne kapatmadan önce
İnstayı
Sağlık olsun
Her yerde orijinal fotomu kullanırım.
En iyisi
Evet başkasını niye kullanayim
Tercih mevzusu
bu resim bir zamanlar her yerdeydi
Msn kullananlar bilir 😅
Hayır… fotoğraf paylaşmayı tercih etmem…
Neden
Hayır buradakiler de hep fake zaten
Evet fake fotoğraf ucube işi
Evet kullanırım ben. 🦋
Kullanırım
En iyisi bence
Evet.
En iyisi
Ayça_22 değil mi bu
Hatırlıyor olman çok güzel 😅
Görseldeki de kimmiş?
Yaşımız çok yakn, bilmen lazım aslında 😅
Hatırlayamadım ya kim cidden adamı çatlatma gfdzd
Kullanmam
Neden
Kendi fotom
Tercih meselesi
Kendi fotomu kullanırım tabiki 😂
Evet kullanırım
Evet
Ayçaa ahshha
aa yaşın doğru ise nasıl hatırladın sen :D
Doğru ama hatırlama değil biliyorum
Vay be, şaşırdım. Y nesli daha iyi bilir Ayça_22'yi 😅
Kendi
Bazen iyi bazen kötü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar