Berbere sadece saç tıraşı için gidiyorum, sakalı bile evde kendi makinemle düzeltirim. Yüzüme de yaptığım tek bakım, uyandığımda yüzümü yıkamanın yanı sıra, duş sonrası havlunun gôtümü silmediğim yanıyla yüzümü silmektir. Bu mottoyla 26 senelik ömrümde bebeksi ciltle yaşam sürdüm, bu saatten sonra da istikrarımı koruyacağıma eminim asdf