Roaccutane 6. ayıma geçtim ama hala sivilcem var o kadar üzgünüm ki ağlamak istiyorum. Niye geçmiyor benim?

Doktor mu değişmeliyim sizce?
Roaccutane 6. ayıma geçtim ama hala sivilcem var o kadar üzgünüm ki ağlamak istiyorum. Niye geçmiyor benim?
Cevapla