Roaccutane kullanıyorum 4. ayım bitiyor. Hala yüzümde kızarıklıklar ve sivilceler var. Ne yapmalıyım, nedeni nedir?

Arkadaşlar , roa. Kullananlar yorumunu yazarsa çok memmun olurum
Güncellemeler
+1 yıl
İlk ay 10 kullandım onun dışında 20 mg.
Roaccutane kullanıyorum 4. ayım bitiyor. Hala yüzümde kızarıklıklar ve sivilceler var. Ne yapmalıyım, nedeni nedir?
Cevapla