Roaccutane kullandım ve cildimde çok fazla leke kaldı. Bu lekelerin geçmesi için neler yapabilirim?

Cildimde çok kırmızı leke var. Sivilce gibi duruyor
Roaccutane kullandım ve cildimde çok fazla leke kaldı. Bu lekelerin geçmesi için neler yapabilirim?
Roaccutane kullandım ve cildimde çok fazla leke kaldı. Bu lekelerin geçmesi için neler yapabilirim?
Cevapla