Tonik kullanmak cildimi ferahlatırken;tazeliyor ve aydınlatıyor 💙


Kullanıyorum.. Makyaj da yapmam gerekiyor çünkü her gün hafifte olsa.. O sebeple temizlemem gerekiyor cildimi derinlemesine ve dinlendirmem gerekiyor.. Keyifli akşamlar..
Teşekkürederim..
Cevap
8Cevap
Merhaba.
Tonik yüzümü çok yakıyor ve sivilce yapıyor kullanmıyorum.
hayir tabikide cünkü toniklerin icerisinde alkol bulunuyor cildimize sürdügümüz bu tonikler alkol barindirdigi icin alkol kana karisiyor ve daha fazla saglik sorunlarina sebep oluyor onun icin en iyisi en sagliklisi osmanli zamaninda da kullanildigi gibi gül suyu kullanmak en dogal tonik
Bira falan içtiğimizde de alkol alırız ne olabilir o kadar Alden kafan mı iyi
*alkolden
@itsmedeniz ee iciyorsan tonik de sür ben alkol daha icmiyorum bana iyi gelmiyor malesef
Ah anladim. Alerjin falan var ise tabii.
@itsmedeniz üstelik yüz daha hassas bir deriye sahip git bira ile yüzünü yika o zaman allhim ya
@itsmedeniz evet ya aslinda cok kücük yasta ictigim icin mi bilmiyorum
Alkol çok düşük oranlarda oluyor zaten o yüzden dedim. O yüzden nemlendirici olanlarına bakabilirsin.
@itsmedeniz tesekkürler gülsuyu isi görüyor zaten
ben kullanmıyorum...
dogal kalib sabun kullanıyorum yüzüme..
Kullandığım sabun sayesinde yüzüme ekstra bakım yapmama gerek kalmıyor 💞
Arada bir çalıyorum watsonstan gratisten falan anca öyle.
Şunlari yuzume degil elime bile surmem. full kimyasal
Ben kendi yaptığım toniği uyguluyorum bal yumurta akı yoğurt
Sivilce yapıyorlar bir işe yarardiklari yok o yüzden gül suyu sürüyorum ben
Evet
Salatalık özlü aleovera tonigi
Yıkamıyorum bile, tonik bizim neyimize
Yaz sıcaklarında sadece yüzümü temizliyorum.
Uyumadan önce tonikle temizliyorum
Hic isim olmaz cilt bakimiyla 👍
Doğal sabun kullanmam yetiyor gibi
Hic işe yaramayan markalar
Hayır
Uygulamıyorum
hiç aksatmıyorum.
Evet
Hayır
Uygulamıyorum
Kullanıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?