Ben 4. Seviye atopik egzama hastasıyım yüzüm dahil tüm vücüdum bu resimden daha da beter oluyor kesinlike cildiyeye gitmenizi tavsiye ederim yüz egzaması evde ordan burdan aldınız kremlerle geçmez bir seferlik geçer ama geri gelir ben bu sorunu çok yaşadım aynı safa bitkisi egzamaya iyi gelir ama en doğalıda olsa 3 aya geri getirir doktora gidin tacrolin yazsın reçeteli izin verirse lütfen aksatmayın egzama ciddi bir hastalık karaciğer enziminizi ölçtürün yüzünüz dışarı verirse bu her şeyin belirtisi ola bilir kantoron yağı kaşıntızı 5 dakka da keser çörök otu yağı iğrenç kokar ama ölüm dışında her şeye şifadır aksatmadan kullanımda vücudunuz iyleşir ama yinede kan testi ve dokotor şart💜💜💜💜💜
Saçmalama kardeşim o daha beter eder en iyisi sıcak su kompresi ardından temiz bir yağ kantaron kuşburnu vs bizzat yaşıyorum kimyasal kudurtuyor bu illeti
Cevremde çok kişide bu sorun var ama hic biri buna engel olamadı gitmedikleri doktor kalmadi yapacak bir şey yok demişler stresten oluyormuş kendince. yalniz bir müşterim çok güzel bir krem bulmuştu onu sürdüğünde iz kalmıyordu iyileşme derecesine geliyordu istersen öğrenirim
Sedef yaşıyorun saçla alnımın sınır çizgisinde çokça. Psorcutan beta diye bi merhem kullanıyorum bi de alttaki arkadaş Aidin Salih'i önermiş ya, onun bazı dediklerini de yapıyorum faydasını gördüm. Örneğin benim kan grubum 0rh Bu yüzden karbonhidrat daha az tüketmem gerekirmiş. Aidin salih böyle söylüyor. 1 hafta çok azalttım karbonhidratı sedefim de aynı oranda azaldı.
Aidin Salih gerçekten şifa dağıtıyor. Kitabını okumak istiyorum en yakın zamanda.
Size karaciğer temizliği ve 3 günlük açlıklar tavsiye ederim. Aidin Salih, karaciğer temizliği şeklinde aratın. Ya da Facebook Ahmet Apa grubunu inceleyin. Lafın gelişi bir öneri değil, sonuç alan çok insan var. Karaciğer vücudun çöplüğüdür. Orayı bi temizleyin derim. Sevgiler🌿
Benimde bacağımda var cildiyeye gittim bi krem verdi şampuan verdi kullandım geçti gene geliyor zamanla ama terlemicen dedi doktor asla yerin üstünde kuruyunca çıkar dedi ama bizde genetik biraz
Bendede seborait Dermatit var bunlar ile yaşamaya alıştım Konazol advantan ve elidel gündelik olarak kullanıyorum düzene girdi Yoğun stersli günlerde dikkat etme gerek