Dış görünüşümde tek kötü şey cildim. Ne yok ki sen sor ben anlatıyım, Sivilce, siyah nokta, kızarıklık, komedon, gül hastalığı dur dur bitmedi bir de egzama var. Seni okurken fenalıklar basmıştır. Ben mücadele ediyorum bununla :(
1
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Aa bak unutmuşum bir de çok beyaz tenli ve ince, alerjik ciltli olduğum için yüzümdeki tüm damarlar görünüyor.