AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
133Cevap
Ayrılıp ayrılmama konusuna karışamam kesinlikle. Ama onun seni haketmediği konusunda haklı çıkacağıma eminim. İnsanlara saygısı olmayan bir kişilik olduğu belli. Evlensen ne diyecek bugün güzel değilsen evde karşıma çıkma mı? Ne hadsiz insanlar var.
1 sivilce yüzünden görüşmek istemiyorsa o zaten seni sevmiyor dur, bahane arıyordur ne saçma bahane bu böyle
Sivilce bahane ayrılık şahane..
Kusura bakmayın ama bence sivilce bahane sivilce dediğin 3 ,5 günde geçer gider
Ha hiç sevgili olmamış olsanız belki diyebilirim ama düzenli ilişki yaşarken böyle yapması bence bahane
Troll değil ise bu soru diyeceğim tek şey: “ondan hala ayrılmadın mı gerçekten?” Olur
Senin yerinde olsam onun kusurlu Bi dış görüşünü Bi huyunu onun yüzüne vurur ayrılırdım midem bulanıyo ne demek sakın ilişkini devam ettirme kendisi brad Pitt sanırım kusursuz kız istediğine göre ya eziği ağzına sıç tekmeyi bas
Soru trolldür umarım değilse ondan hemen ayrıl, bir sivilce yüzünden seninle görüşmek istemeyen biriyle vaktini boşa harcama biraz akıllı ol bu soruyu bile sormana gerek yok çoktan ayrılmış olmalıydın
Seven insanin gözüne sivilce falan batmaz canim. Diş görünüş budalası bir sevgilim var ve üzgünüm ki seni hiç sevmiyor hemen ayrılmalısın kendinden bu kadar da ödün verme
Bahane aramış bnce seni sevmiyor sevgın ağır gelmiş demek kı kaldıramamiş senın için zor olacak ama ayrılmalısın
Demek ki sevmiyor ve bahanesi de hazır. Çok düşünme bunu kendin için güzelce cilt bakımını yap.
Seni sevmiyor ve görüşmemek iicn bahane bulmuş cahil biri ayrıl bence
Öyle sevgilinin canı cehenneme bas tekmeyi salla ya üzülmeye değmez
Kız sen tam benim kafasın
@CoffeeBrownn 🤗🤗🤗🤗 ne ka güzel
Sen bu adamdan ayrıl bu kadar kaba bir adam seni seviyor olamaz. Böyle birisi için de ağlamaya değmez.
benimde yüzümü baya sivilce kapladı bu aralar "sana demedim mi yağlı yeme diye" diyor öküz bunlar salcaksın doğalarına 😂
Oha la 1 tane sivilce için değil 100 tane olsa seviyorsa asla ayrılmaz yani sivilce gelip geçici birşey
Ona deseydin ki "önemli olan dış güzelliği değil kalbin güzelliğidir kalbin güzel ise o dışına da yansır" onun kalbi çirkin boşver
Direk ayrıl
İlerde eblenseniz doğumu var regli var yani sivilceden öğrenip buluşmak istemeyene napsan fayda etmez seni sevmiyor olabilir
Hem kendinin sivilcesi çıkmıyor mu pembe idarar yapıyordur gül kokulu filan djsjsj😂
En kısa zamanda aynını yaşaması dileğiyle..
En onmli en değerli sensin, yol ver ona inan bana daha iyisi dahil olacaktır hayatına..
eee suç senin güzelim hiç kusuru bakma!!! :D :Döküzlükte zirve yapmış birini nerden buldun acaba hangi mandırada tanıştınız onla ahahhaha:D :D :D
Ee düzgün tanımadan etmeden pat diye sevgili olursan olacağı bu çok basit geliyor sanırım size sevgili olmak karşındakini sınamadan sinirini davranışlarını ölcmeden arkadaş bile olmamalısın yoksa daha cok üzülürsün bu hayatta
Güvenme güzelliğine bir sivilce yeter.
Güvenme mala mülke bir kıvılcım.
Gerçekten seni sevmiyormuş demek ki
O nasıl bir mantıktır anlamıyorum.. sevgilinse eğer, seni her halinle sevmeli.. 😔 ne demek sivilcen var ben seninle görüşmem 🤦♂️
Veee en çokta hala sevgilim diyorsun bir sivilce yüzünden o erkek şahısı senden irenmiş helal olsun wala
Bu nasıl bir saçmalık. Hepimiz insanız tabidide sevilcemizde çıkar.
İşiniz gücünüz görünüş be
1 tane sivilce için bana yüzüne bakınca midem bulanıyor dedii
Cennetten indi sanki
Sivilce yi bahane ediyor demekki başka biri var
aaaa beni aldatıyor muuuuu?
Ben bilmem olabilir
Tc kızı bir kere de şaşırt be
Tc erkeği hep tipe bakarken mi?
Hani her şeyin bir ilki vardı?
Sivilce ile ne alaka çok mantıksız bence onda pussttlukk var 😁😀😎
Sordun mu bu sivilce bi gün gider ya sonra ne tür bahane bulacaksın diye?
Ya sen deli misin? Kendine önem vermeyi hiç mi bilmiyorsun be güzelim.
Bize göre çok saçma belki onun için önemlidir ya da takıntısı vardır bilemeyiz.
Midesi bulanmakmı sende bu adamı seviyorsuj yani birde adam dedim buna ya
Öyle insanın tüm türkiye g. tünde parmak koysun 😃😃😃
Affedersin de böyle malları nerden buluyorsunuz ya... siktirettt deffolp giren ya
Saçmalığa bak, nerden buluyorsunuz bu çocukları ya..
Vallaha sivilceye şüküret çünkü benimki her özelligimle dalga geçiyor
Sivilcem çıkınca dış macunu ya da sarımsak sür sevgilinlede görüşme bence
bu nedir ya :D kiminle sevgili olduğunuza dikkat edin :D midem bulanıyor nedir ya :D hahahahaha
Bu çocuktan ayrıl hemen. İlerde daha çok sorunlar çıkarır
Vay 1 sivilceye öyle mi diyor yanlış yoldasın dikkat et
Bu ne bahane ve ne çirkin bir tepki
Bu ilişkinin bir samimiyeti ve ciddiyeti yok
Bence bahane arıyor oo... sende ki benim senden midem bulanıyor 🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑
Yol ver gitsin , bencil bir tipmiş, kurtulmuş olursun..
Sen çok güzelsin yavrum ne mal insanlar var ya yol ver daha iyilerine layiksin
Yanlış anlamada bence senden ayrılıcak kılıf hazırlıyor.
1sivilce için mutluluğunuzu bozmayı yolun başındasınız sorun olmaz :) mutlu olun
Yani o sevgilim evli değil yani 1 defa insan değil o yani Bir sivilce çıktı de insan insanı bırakır mı ya ayıp
Sivilce normal bişey herkeste çıkabilir yani o benim kalbime girmişse bi sivilce cıkıp kaöamaz
Güzelliğine güvenme bir sivilce yeter gibisinden. Trip atmış sana
Yol ver gitsin bence , sivilce için bunu yapan ilerde ne yapar
Bi de utanmadan buraya mı soruyorsun kızlarda gurur falan kalmamış cidden
iki kaşının arasında kendi cumhuriyetini kurucak kadr büyük biseyse köyü bisey
İnsan sevdiğini her haliyle sever aranızdaki ilişkiyi gözden geçirin bence
Troll bir soru sormuşsun, KS yöneticileride soruyu ciddiye alıp bildirim yolladı. Valla bravo.
Sevmiyor seni işte. Seven tüm kusurlarına rağmen severdi. Böyle mal erkeklere değer veriyoruz ve karşılığında kocaman bir hayal kırıklığı... Hayır benim anlamadığım şeyde madem sevmiyorsun ne diye uzatiyorsun bre salak erkek.
Bahane vallahide billahi de.. sanki erkeklerde sivilce çıkmiyor. sivilce tarlası gibi nice sivilceli erkekler var. Hem Bilim adamlarına göre sivilcesi çıkmayan cilt tipine sahip olanlar erken yaşlaniyormuş. nihahaha!
Canım hiç üzülme valla değmez bak arkadaşım sen ya valla ben sinirlendim hiç üzülme ağlama allah sana işaret çakıyor resmen baksana sana bunu diyen gelecekte neler der neler yapar ayıp yani hiç denir mi bırak bunu sen hiç üzülmede hödük kendisi
Selam,
İnşallah troll sorudur diyor iyi geceler diliyorum 😎
Ohaaaaa ne biçim insanmış o ya? O bence seni değil de kendisini sevmiyor kendinden tiksiniyor belli ki 😏 özgüvenin kırılmasın sakın 🥰 yoluna devam et söylediklerini takmamaya çalış ve ona hissettir bak nasıl tiksintisi geçer paşamın 🥸
maalesef seninle sadece dış görünüşünden dolayı beraber. Sana bir sevgisi olduğunu sanmıyorum. Kendine bir iyilik yap ve yoluna onsuz devam et.