AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
133Cevap
Bir sivilceden rahatsız olan insanda ne sevgili ne başka herhangi birşey olmaz
Demekki yarın biraz daha büyük bir sorunun olsa arhasina bakmadan kaçacak
En iyisi sen sana herhalinle değer veren birini bul
Seven insan her hali ile sever sabah uyanınca saçın başın dağnıkende her halinle yağni seni üzmek istemem ama o seni tam olarak sevmiyor
Tabiki sevmiyor seven insan bir sivilce değil 1000 sivilce olsa bile seni dünyanın en güzel insanı ilan eder ama seninki bi sivilceyle görüşmek istemiyor kimse için değişme seven seni her halinle sever İnan hiç bir erkek için değmiyor buna kefilim
Sen onu ışık hızıyla terk et kızım onun icin spora başlamak nedir ya sen kendine hic ki deger vermiyorsun hic mi sevmiyorsun bu sözümü unutma bi çizgisi olmayanı ve kendini sevmeyeni kimse sevmez saygi duymaz.
Midesi mi bulanıyormuş hahah bu tavrına bir tek sen katlanırsın muhtemelen. Ona karşı olan duygularını sana kötü davranarak suistimal etmesi mide bulandırıcı. Belki de ondan soğuman için yapıyor kim bilir?
Yol ver gitsin ya o hak etmiyor seni valla sivilcedir gelir geçer 🙏 takma o senin güzelliğin için yanında yarın öbürgün evlendiğinde ne olacak o zaman da bırakır. Böyleleri ile yola çıkılmaz. Sende seni her halin ile kabul eden biri ile ol.
Gülü seven dikenine katlanir yaprak ağaçtan sıkilmiştı sonbahar bahaneydi seven sevdiğini kusursuz sever. kısacasi boşver
Sen sevgilim dediğin alagılık kompleksli... anlatırken benim midem bulandı. Kendini sever misin lütfen illa birini sevmek istiyorsan kendinden başlayabilirsin
Valla kuzu onu bırak insan sevince bütün kusurunu sever arkadaş herhalde pembe siciyor bizim regl dönemimiz dogumumuz bunlar hormansal çok normal çıkması ayrıl gitsin
Ahah salla gitsin kızım erkek mi yok. Salakmış demekki aşk herşeye rağmen sevmektir. Senin değerini bilmiyorsa boşver.
Seven insan kusurlarını bile kusursuz olarak görür bahane üretmiş ayrılmak için belli ki sevmiyor böyle aptal insanlar için üzülmeye bile değmez
Sivilce güzelliği bozarmı bilmem ama senin sivilcen sevgilini bozuyorsa ondan bir hıyar çıkmaz seni sevmiyor güzelliği seviyor demeki
Düşünme ayrıl derim
Ama çok seviyorum sence bunu başarabilir miyim?
Ya insanız biz herkezde çıkabilir. Saçmalık benim erkek arkadaşım da çıktığında ben sıkmak için can atıyordum. Gerçekten sevseydi zaten böyle olmazdı takma kafana gidene yol yakışır. ✌🏻❣️🙏
İnsanınların başına birçok şey gelebilir senin başına gelen ise bir sivilce buna bile görüşmeyelim diyorsa başka şeyler olduğunda adını bile anmaz en kısa zamanda şutla derim
Spor yapmak istiyorsan kendin için yap ya da cilt bakımı yapmak istiyorsan kendin için yap. İnsanlara kendini beğendirmeye çalışırsan hep bir kusur bulurlar.
sivilce için değildir başka birileri vardır çevresinde onunla o tekrar sana gelse bile düşünme tekrardan yol ver. benim yüzüm sivilceyle kaplı benden 6 yaş büyük sevgilim var senin içini sevmeli
Tabiki de çok güzel bir kızsın ve insanların ne dediğini asla umursama kim olursa olsun bir sivilce için sana böyle düşündüren bir insanla ilişkin varsa bir düşün derim
Senin yaşadığın şeye benzer birşey yaşadım. Konuştuğum çocuğa resim attım yüzün çok solgun dedi ve sevgili olmaktan vazgeçti. Erkeksizlik en iyisi tipten başka baktıkları yer yok.
Sanki sizler tipe bakmiyorsunuz. Gözümde ufak bir çapak kalmış diye ilişkimi bitiren oldu. Bahane lazım oldumu anında bulunuyor ayrılmak için. O nedenle bu durumu genel olarak ele almak gerek. Çünkü her iki cinstede ayni durumlar sozkonusu.
Evet tipe bakmıyorum en tipsiz erkek bile angelina jolie istiyor
Charlize theron deseydin anlardım da Angelina Jolie güzel bile değil. En çirkin kızlar da brad pitt istiyor. Ne demek istediğimi anladığını sanmıyorum. Makyajı olmadan güzel diyebileceğin kaçtane kız var? Ama sana sorsak hepsi bakım dersin.
Bunu söyleyebilcek kadar aranızda saygı bitmiş bence ayrıl gitsin seni kırmıycak üzmiycek insanlarla görüş belli ki dış güzelliğe önem veriyor önemli olan iç güzelliğidir
Kimse için değişmek güzelleşmek veya makyaj yapıp bazı kusurları örtmek zorunda değilsin. Seni doğal halinle seven yanında olur. Bir sivilce için bunu yapan değil...
Sivilce önemli değil karakter önemli benim eski sevgilim nolacak her insanda çıkabilir diyodu karakter meselesi bence fazla uzatma ve sivilcesi çıkmayan kız bul kendine de
Kendine saygısızlık ediyorsun arkadaşım ben olsam ilişkimi keserim
Sen gençsin sivilce çıkar sonrada geçer. Bu bir sorun değil.
O erkek arkadaşın olamaz
çok haklısınn
Onunla nasıl hala birliktesin şaşırıyorum seni seven her halinle sevmeli Takıntılı biri seni elbet bir gün yarı yolda bırakır hatta aldatabilirde
Saçmalık ya bence sevmiyor muş sevse sendeki en ufak şeyi görmez ki bu normal bisey çıktığı gibi yok da olur
Başkası için böyle kalıplara girersen üzülürsün. Boyle biriylede olman hata zaten
Bir sivilceyle bile böyle düşünmeni sağlayan bir insani bu kadar kafaya takman kendin için iyi olmaz herkes her şekilde güzeldir.
Bişeyleri yaparken o istedi onun için dersen kendine haksızlık etmiş olursun kendinden ödün verme seni isteyen herhalinle ister
Çok saçma ya ben olsam onla BİRDAHA görüşmem demekki sen ilerde birsey olsa çirkinleşsen kilo olsan senden ayrılacak
Kanka adamlar sivilceyi derd ediyor ya biz nefes aldığına şükrediyoruz yazık günah üzme kendini karizma salağın tekidir kesin mk
f Benimde sevgilimde çıkınca bende tiksiniyorum biraz iltihaplı olunca falan kötü mide bulandırıcı oluyo fondetenle falan kapat 🥰
Benim eski sevgilim de öyle bir insandı ve benim de öyle aman aman bi sivilcem yok özel günde çıkanlar... Uzak durmak lazım böylelerinden
Seni sevmiyormuş sivilceni bahane yapmış başka kusurunu bulalamış belliki bırak seni kaybettiğine yansın belkide sen daha iyilerine layıksin
Sen kendini gördüğün gibisin. Görünüşünü birisi için degiştirirsen. Emin ol uzun serili olmaz o ilişki.
Bu nasıl bir muhabbet sana tavsiyem o kişiyle olan beraberliğini bitir bunu bahane olarak yaratıyorsa seni zaten hiç sevmemiştir
Ulan sırf güzellik için veya tip icin birisiyle olanlara ve en kucuk seyde birakanlara yaziklar olsun cidden. Sevmek cok basit bi sey oldu.
Seven İnsan tipe Bakmaz Sivilce dediğin nedir 1 hafta 1 ay sonra geçer görüşmek istemiyomu niye üzülüyorsun sg de
Bir sivilce için bahane uyduruyorsa bir kişi asıl sebep sivilce değil başka bir nedendir bahanesi sivilce böyle saçmalık olamaz
Yok artık bu da görüşmemek için sebep değil. Böyle basit ve düzelebilecek bir şey için senle görüşmek istemiyorsa zaten sen çıkar onu hayatından.
kişiden kişiye gore değişir ama küçük büyük fark etmez patlasın üstüne yara bandı koysun tamamdır. 🤞😉
Bence seven her hali ile sevmeli küçük büyük kusurları görmezden gelerek illaki cilt kusurları çıkıcak öyle değil mi?
Sivilceyi bahane etmiştir bı insan sewerse kusurlarıyla sewer herkeste sivilce War bence sen onun sewqisinden şüphe etmen lazım
Hangi aptal acaba bu. Gidip kendine beyin taktirsin biran önce. İnsanlar ne kadar görünüş hastası oldu.
ilk olarak her şeyi kendin için yapmalısın ve sen zaten güzelsin o onun karaktersizliği emin ol boşver umursama bi gün zaten ayağına gelicektir
Yani her yaşın gereği olarak çıkıyor ister istemez önüne gecemiyirsun normal bişey
bence sivilcen yüzünden diğil malesef bi sivilce için görüşmeyi kesmek istemez bence
Bence kimse için değişme, sana erkek mi yok seni her halinle sevicek birini bul ♥️
O kadar eyvallah yok😁
bulanacaksa insan ilk önce aynadaki kişiden bulanmalıdır bençee
Sevgilin gerizekalıymış üstelik sivilce tarzı şeyler geçici şeyler çok takıp kendini yıpratma
Hic uzulmene bile gerek yok sevginin gercek anlamini ogrensin ondan sonra sevsin bence
Ayrıl Ondan Saçma Sapan Takıntıları Var Çocugun Ben Olsam Ayrılırdım
Abla bu adam seni sevmiyor ki sevseydi öyle söylemezdi
benimki de dış görünüşe takıntılı bir tip ama seninki fazla abartmış kusura bakma.
Eğer midemi bulandırıyor demişse hemen uzaklaş ondan belli ki sevmiyor seni
Onun sevgisi de bir sivilcelikmiş demek
Mutluluklar dilerim size
Senin arkadaşının karakter yapısı biraz bozuk galiba
Ben muhabbeti kes derim
Bu soru eğer şakaysa komik şaka değilse daha da komik Allahım yarabbim
o kişi seni ufacik bişey için uziyorsa seni hak etmiyor ya da başka bi nedeni olmali