Birçok konuda iyi gelen buz küplerine poşet çaylarındaki bitkilerin suyunu da koyup cildimize uyguladığımız zaman hem pratiklik sağlıyor hem de güzel bir cilde kavuşmamızı sağlıyor. Denediniz mi peki buna benzer bir şey?
Daha önce buz küpüyle cilt bakımı yaptınız mı? Sizce buz küpüyle cilt bakımı yapmak nasıl fikir?
evet yaptım ama buzu bir peçete ya da ince bir örtü yardımıyla yüze uygulamak gerekir yoksa cildinizde kılcal damarlarının belli olması problemiyle karşılaşabilirsiniz çıkmak üzere olduğunu fark ettiğim sivilceme uygulamıştım çıkmadan hallettim şişliklere de birebir
Hayır, yapmadım. Ben bunu bir tek yüzüm gözüm şiştiğinde yapıyorum. O bile işkence gibi geliyor. Soğuğa dayanamıyorum. Yaz aylarında bile soğuk su içmiyorum, soğuk suyla duş almıyorum.
Soğuk su ile duş alamayan insanların için harika fikir gadası. Çünkü soğuk suyun cilde inanılmaz faydası vardır. Soğuk su yoksa onun yerine buz kalıplarını kullanabiliriz.
Not: Avrupa Yakası'nda Pek Bilinmeyen 7 Güzel Semt ↗ Çok süper benceme görüş belirtirseniz çok sevinirim :) Bu arada bencemde 50 görüşü geçtik. Görüş paylaşan ve bencemi beğenen herkese çok teşekkürler :)
Her gün aklıma geldikçe yapıyorum. Özellikle sabah uyandığımda yüzümü yıkadıktan sonra yüzüme soğuk kompres yapıyorum çok iyi geliyor ancak buzu direkt yüze uygulamamak gerekir.
Buz küpüyle yaptım ama içi su değildi gül suyundan yapmıştım.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sabah uyandığımda gözlerimde buz gezdirdiğim oldu iyi geliyor diye. Soğuk yüze iyi geliyor bu yüzden soğuk iklimde yaşayan insanların yüzlerinde birtek kusur bile yok