Ben sürünce hemen kızarıyor. Neden? Hiç yüzüne buz küpü uyguladın mı? Gerçekten işe yarıyor mu?

Ben sürünce hemen kızarıyor. Neden? Hiç yüzüne buz küpü uyguladın mı? Gerçekten işe yarıyor mu?

😂😂😂 bu hanfendiye cilt uzmanligi verin Allah rızası için zaten. Yüzünü soğuk su ile yıkamak la buz küpü uygulaman aynı yanaklarındaki gözeneklerin açılır sadece
🤨🤨
Ne?
Bir sağlıkçı olarak söyleyebilirim ki soğuk komplex birçok şeye çok iyi geliyor. Yüze de iyi gelir yüzdeki kan akışını arttıracağı icin daha pürüzsüz görüntü icin güzel bir teknik. Kızarması da normal soğuk sonuçta.
Buzu hemen mi yüze uygulayalım yoksa bir kaba koyarak mı efendimmm
Kaba değil de bezle sarıp uygulaman doğru
Hmmm tamam teşekkür ederim 🌸
Rica ederim
Evet biliyorum
1 ay denedim, yüzüm canlandı aşkom
Bende denimm
Evet, buz küpü uygulamak ciltte işe yarar ama doğru uygulandığında! Cildin soğukla ani teması yüzeyi hızlıca uyarır ve bu yüzden kızarıklık oluşabilir. Bu son derece normal. Ancak direkt buzu çıplak cildine sürmek tahrişe neden olabilir. Bunun yerine buzu ince bir pamuklu bezin içine sarıp nazikçe yüzüne uygularsan daha iyi sonuç alırsın. 🧊✨
Buz, gözenekleri sıkılaştırır, kan dolaşımını hızlandırır ve ciltteki şişliği azaltır. Sabahları puf gözlerle uyandığında, buz uygulamak mucizevi gelebilir! Ama aşırıya kaçma, zira cildine zarar verebilirsin. Haftada 2-3 kez uygulamak ideal. Ayrıca, buzun soğuk dokunuşu, taptaze bir his sağlar ve cildin adeta parlar! 🌸❤️
Cevap
4Cevap
hayır uygulamadım
Sağlıkçı ablamıza salça olmak istemem ama buz cilde direkt uygulanmaz. Buzlu suya yüzünü daldırsan maks verim alırsın
Yaaa
Her sabah yüzüme ilk buz sürüp sonra yüz yogası yaparım. Süper bir şey
Aaaa çok güzel
Evet 😌
Kan akışı hızlanıyor ama onu bir bez ile gezdir Yoksa yüzün soğuk yanığı olur
Teşekkür ederim 🌸
Uyguluyorum arada bir ama sık yapılsa daha iyi 💁♀️
Uyguladım ve benimde hemen kızarıyor. Bence şişliği falan alıyor da ben devam etmediğim için pek etkisini göremedim
Kız çok fena oluyor
Evet yaa
Ben geçen hafta yaptım ara ara yapıyorum. Çok faydası var ve bir de bir krem kullanıyorum oda çok güzel
ben buzlu kabın içine kafamı sokuyordum :D
Buda iyi
kızarması normal çünkü buz yakar
ama çok fazla buz uygulamak iyi olmaz yüz kaslarını gerer ve yüz felci geçirme olasılığı olabilir
Aaaaa kötüymüş be
yani
her şeyin fazlası zarar
bir de ne kadar yüz kası sıkı olursa o kadar gevşeme olur
her şey kararında olmalı
Çok haklısın
Evet yüzüm çok hasas biraz tahriş olduğunda morarip sismemesi için çok kullandım 😁
sivilceleri söndürmekte baya işe yarıyor fakat buz yanığı, damar çatlaması olmaması için yüzde fazla tutmamak önemli
Berbat bişey gerçekten zararlı ben denemiştim kıllanma yaptı ve göz altı damarlarim iyice belirgin hale geldi kötü bir görüntü bıraktı pismanim
buzu direkt yüze sürmek zararlı yalnız
Uygulamıştım da bi fark olmadı
Hiç yapmadım gerçekten de merak ediyorum
Benimde kizariyorama iyi geliyir
Genetiğiniz sağlam değilse ne yaparsanız yapın boş bıçak altına yatmaktan başka çaremiz yok shjsjsjm
Kullandım. Bir şey değişmedi
Sabah uygulamak yüze canlılık getirir.
kılcal damar zedelenmesi oluyor
Uygulamadım
Öyle şeylere inanmıyom
İşe yarar
Hıc denemedım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?