Temmuz Ayı Boyunca Uyguladığım ve Tavsiye Ettiğim Cilt Bakımı Rutinim!

Merhaba sevgili herkees 🥳 Bir bencemde Temmuz ayını dolu dolu ve faydalı bir şekilde geçirdiğimi zaten belirtmiştim. Elbet Temmuz ayı boyunca cildime de birçok bakım yaptım arkadaşlarım her ne kadar "gerek yok, boş ver uğraşma" dese bile. Yaptığım cilt bakımı rutinimi size de tavsiye ediyorum çünkü ben oldukça etkisini aldım ve hala elimden geldiğince devam etmeye çalışıyorum.

Temmuz Ayı Boyunca Uyguladığım ve Tavsiye Ettiğim Cilt Bakımı Rutinim!

Cilt bakımı rutinim

Yüzüme buz sürdüm

Temmuz Ayı Boyunca Uyguladığım ve Tavsiye Ettiğim Cilt Bakımı Rutinim!

Bu sıcak ve nemli havalarda cildime o kadar iyi geldi kii anlatamam .) Üstelik karma bir cilde sahibim buzlar sayesinde cildimdeki yağlar gitti. Yüze, cilde buz sürmenin birçok faydası var zaten eğer bilmiyorsanız birkaç madde ile belirteyim:

  • uygulanan bölgede kan dolaşımı hızlanır
  • gözenekler küçülür
  • cildi canlı gösterir
  • göz altı şişlik, torba ve morarmalarını geçirir
  • cildi temizler

Genel olarak cildime buz uygulamama neden olan faydaları başlıca bunlar idi. Günde en az 3 kez cildime buz uyguladım.

Kahve telvesi maskesi yaptım

Temmuz Ayı Boyunca Uyguladığım ve Tavsiye Ettiğim Cilt Bakımı Rutinim!

Kahve içmek metabolizmayı hızlandırırken kahvenin telvesi ise cilde birçok fayda sağlıyor. Kahveyi sade şekilde içtikten sonra telvesi soğuduğunda içerisinde 1 şeker kaşığı kadar bal ve birkaç limon damlası sıkıp yüzüme iyice yedirdim ve 5 dakika kadar yüzüme masaj yaptım. 1 ayın sonunda ise sivilce izlerimin büyük oranda geçtiğini gördüm ve çevremde herkese tavsiye ettim. Eğer sivilce izleriniz var ise kesinlikle sizlere de tavsiye ederim. Her gece cildime uyguladım.

Peeling yaptım

Temmuz Ayı Boyunca Uyguladığım ve Tavsiye Ettiğim Cilt Bakımı Rutinim!

Nivea markasına ait olan aloe vera içerikli pirinç peelingi denedim. Üzerinde 2 günde 1 uygulayın yazıyordu fakat ben sadece hafta içleri bir gün aralık ile haftada 3 kere uyguladım. Aloe veranın cilde faydaları saymakla bitmiyor zaten. Ne işe yarıyor sorusuna gelecek olursak da cildi ölü derilerden arındırıyor, ciltteki fazla yağı temizliyor. Kahve telvesi maskesi kadar gözle görülen etkisini göremesem de cildimdeki yağın azaldığını hissettim.

Yeşim taşı ile masaj yaptım

Temmuz Ayı Boyunca Uyguladığım ve Tavsiye Ettiğim Cilt Bakımı Rutinim!

Aslında titreşimli olan masaj aleti daha fazla faydalı diye duydum fakat her kullandığımda başım döndüğü için ondan vazgeçip bu alete döndüm. Yeşim taşı; yüzde botoks etkisi yaratır, kan dolaşımını hızlandırır, çizgilerin azalmasını sağlar. Ben genellikle sabahları kalktığımda ve televizyon, film izlerken cildime uyguladım.

Günlük yüz temizleme jeli uyguladım

Temmuz Ayı Boyunca Uyguladığım ve Tavsiye Ettiğim Cilt Bakımı Rutinim!

Neutrogena markasına ait olan bu ürünü çevremdekilerin ısrarı üzerine aldım. Zaten adından da anlaşıldığı üzere sivilce, siyah nokta karşıtı bir ürün. Benim sivilcem pek çıkmıyor ama siyah noktalarım için evet faydasını gördüm. Yine kahve telvesi gibi her gün cildime uyguladım.

Ben Temmuz ayı boyunca listelediğim tüm bu bakımı yaptım ve genelini tavsiye ederim. Umarım bu ayda sıkılmadan devam ettirebilirim.

Umarım Bence'mi beğenmişsinizdir 🎈🧸

Temmuz Ayı Boyunca Uyguladığım ve Tavsiye Ettiğim Cilt Bakımı Rutinim!
Cevapla