İlgili davrandı hoşlandığım kız biranda bişey hissetmiyorum diye gitti?

1 hafta önce ortak arkadaş sayesinde bir kızla tanıştım. Muhabbetimiz çok güzeldi 4 kere buluştuk gezdik güzel zaman geçirdik. Benim yanımda mutlu oldugunu bana alıştıgını ama bişey hissetmediğini zamanla inşallah demişti. Bende anlayışla karşılayarak konusmaya devam ettik. O kadar ilgili davranıyordu ki sabahları günaydın mesajları sürekli mesaj atmalar. Arkadaşının doğumgününe davet etmişti beni hatta ilk defa bir yere çift olarak gitçez demişti. Bende herşeyin güzel gittiğini düşünüyordum. Dün yine çok güzel konusuyorduk gezmeye gitmiştim arkadaşlarımla kız bana benlede gitmeni isterim oraya eve gidince haber ver dikakt falan diye mesaj atıyordu. Gece oldu geldim eve. Haber verdim ve bana bişey hissetmediğini bundan sonrada hissedemeyeceğimii anladım ikimiz içinde vakit kaybı olmasını istemiyorum seni oyalamk istemiyorum dedi. Çok koydu bana ya çok üzüldüm arkadaşlar nedir böyle yapmasının sebebi. Bende sen bilirsin nasıl istersen demiştim. Baktım numaramı silmiş hemen. Niye böyle bişey yaptı ya
İlgili davrandı hoşlandığım kız biranda bişey hissetmiyorum diye gitti?
Cevapla