- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılDürüst ve hisleriyle barışık birini istiyorsa zaten uygun değilmişsiniz, iyi olmuş. Herkesin hassas olduğu veya çok dikkat ettiği şeyler vardır. Bunda saçma bir şey yok yani.
344 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani, ben ona hislerimi söylemek için doğru zamanı bekliyordum
- +1 yıl
Yani demek ki senden daha net ve atılgan/cesur olan kişileri beğeniyor.
Soran+1 yılGeç kaldım yani 😕
- +1 yıl
Mümkün. Muhtemel iki ihtimal var
Ya sana harekete geç diye sinyal veriyor, ya da başkasıyla konuştuğu için sana olan ilgisi azaldı.
Soran+1 yılharekete geç diye kızlar böyle mi sinyal veriyor, çok saçma değil mi 🥺
- +1 yıl
Bence de saçma ama ihtimaller arasında bu da var.
- +1 yıl
Doğru tercih. Gönlüne göre birini bulursun umarım.
Soran+1 yıl🙏🏻
- +1 yıl
Barışmak istiyorsanız size ne yapmanız gerekini söylicem
Soran+1 yıl@Zeynep35zeyno Gönlüne göre birini bulursun demiştin. Neden fikrin değişti? Tavsiyelere açığım her zaman 😊
- +1 yıl
Ben öyle demedim karıştırdın sanirim
Soran+1 yıl@Zeynep35zeyno Çok pardon, sen anlat lütfen
- +1 yıl
Aynı durum benim başımda şu an siz de kendimizi görüyorum
- +1 yıl
Kendisi şu an evimin etrafında dönüp duruyor kendisini gösterme çabası veriyor, benim ona tekrar dan adım atmamı bekliyor
- +1 yıl
Sizde bu şekilde bir davranış sergilwyebilirsini😃
- +1 yıl
14 Şubat da arabada bekledi yaklaşık 1 saat
Soran+1 yıl@Zeynep35zeyno anladım evin etrafında turlayanlar ayrılan sevgililerdir. Biz başlamadık ki kızın evini bile bilmiyorum. Hadi diyelim adresi öğrendim. Sapık gibi hissederim kendimi, çözümünü beğenmedim
- +1 yıl
Bizde hiç sevgili olmadık ki ama aramızda çok güçlü bir bağ vardı konuşmadan anlaşiyorduk biz
- +1 yıl
Flört ediyorduk ama ben onun artık sevgilim olmasını istiyordum oda heyecandan konusamiyordu bir türlü
Soran+1 yıl@Zeynep35zeyno arabayla gezinmeyi hanzo tipler yapar 😂 ben öyle değilim 😎
Soran+1 yılYani bana vere vere bu aklı mı verdin 😒
- +1 yıl
Ne alaka o da hanzo değil, bence kadın seviyorsa çok romantik davranışlar bunlar
- +1 yıl
Bence de hanzoluk ✅
Soran+1 yıl@Zeynep35zeyno Teşekkür ederim, benim aklıma yatan bir öneri değil. Vakit ayırdığın için sağol 🙂
Soran+1 yılAynen öyle, sonunda benim gibi düşünen biri çıktı
- +1 yıl
Hanzoluğu romantik bulana da ne denir bilmiyorum zaten.
Soran+1 yılAynen öyle, bravo
- +1 yıl
Sende buralarda çözüm aradığını göre baya zavallı sin
Soran+1 yıl@Zeynep35zeyno aynen zavallıyım, bu seni hiç ilgilendirmez. Hanzo olmaktan iyidir 😒
- +1 yıl
Sevdiği kadının evinin önünden geçmek neresi hanzoluk
- +1 yıl
Herkesin kendince bir çözüm bulmaya çalışıyor. O da müzik açarak geçmiyor doğanla 😂
Soran+1 yıl@Zeynep35zeyno https://www.hizliresim.com/jgixljb
- +1 yıl
Herkes bir çözüm bulmaya çalışıyor ama o burada aradığı için ona zavallı diyor. Savım kanıtlanmış oldu.
Soran+1 yılboş ver ya istediğini söylesin
- +1 yıl
IQ'su yaşına denk, gelmiş benimkinin altına yorum yapıyor. Beni sınayanı bitmiyor bugün. Tamam engelledim zaten.
- +1 yıl
Ee senin son kararın nedir? Konuşmayı bırakacak mısın?
- +1 yıl
Hoşlandığın başkaları da çıkar, sırılsıklam aşık değilsin sonuçta için rahat olsun.
Soran+1 yılİş harici konuşmayı düşünmüyorum, soğuk duracağım 🙂
- +1 yıl
En iyisi öyle yapman bence de. Ya işte kimisi kaçanı kovalar, kimi nazı sever falan da ben böyle şeyleri hiç sevmem yani bu kararında destekçinim.
Soran+1 yılBen artık bu kızın ortada hiçbir şey yokken böyle aniden soğuk ve umursamaz davranışlarından bıkmış durumdayım. Daha fazla görmezden gelip sevmeye devam edemeyeceğim. Herkes nasıl istiyorsa öyle yaşasın artık
Soran+1 yılBen haklı olmasam bana kızardın, sen kim haklıysa onun yanında yer alan birisin. Sağol 😊
- +1 yıl
Ha şöyle, ne hak ettiğini kendin seçersin
Soran+1 yılSenden de destek aldığıma göre 😄😎
- +1 yıl
Rica ederim. Evet objektif biriyimdir, fark etmen güzel 🙂
En İyi Cevaplar
Aga sende okadar beklemeseydin baktin isindigini gordun elektrklenme sende onda anladigin an konuya girecektin be baba olsun her hatadan bir ders çikar bizde oyle ogrnedik oyle olmasa hayatta tecrubemiz mi olurdu dimi ne demiş muslim baba hastasiz kul olmaz
10 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılSaçma değil sen duygularını göstermezsen belli etmezsen ne istediğini bilmiyorsun demektir ama o ne istediğini vok iyi biliyor ve bildiği için de gitmeyi tercih etmiş şunu unutma " kapıyı açık bırakırsan hırsız girer " seviyorsan belli edeceksin
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
+1 yılÇok da saçma değil bence. Ne istediğini biliyor.
24 Yorumla
Soran+1 yılbiraz daha açık söyler misin?
- +1 yıl
Gönül eğlendirmek yerine, karşılıklı cesur adımlar atabileceğiniz bir ilişki istiyormuş ve sen onun beklentisini karşılamıyormuşsun.
Soran+1 yılÇok haklısın
Soran+1 yılokul hayatında aşık olsam haklısın, beklemek çok saçma ama iş hayatından birine aşık olunca doğru zamanı beklemek istedim o zaman bir türlü gelmedi
+1 yılNet olsaydın da kaçırmasaydin kızı hiçbir kız belirsizlik sevmez bazıları katlanır ama nereye kadar kimse sizin keyfinizi beklemek zorunda değil
26 Yorumla
Soran+1 yıl🥺
Soran+1 yıldoğru zamanı bekliyordum ama geç kaldım işte
- +1 yıl
Sen yine de cik karsisina konuş bir daha adam gibi hislerini anlat ne kaybedersin ki?
Soran+1 yılkız bana set çekti, aramıza duvar ördü. Cevap bile vermiyor
- +1 yıl
Çünkü bir cacık olmaz bundan dedi veya taktik yapıyor net ol diye eğer karşılıklı ise yüz yüze konuş cesur ol
Soran+1 yılSağol 😄
Kızlar biraz patavatsız seviyor birader uzatmıcan söylicen utangaç falam anlamıyolar, arkadasım öyleydi hep bundan çekti çocuk
03 Yorumla
Soran+1 yılokul hayatında aşık olsam haklısın, beklemek çok saçma ama iş hayatından birine aşık olunca doğru zamanı beklemek istedim o zaman bir türlü gelmedi
Soran+1 yılkız benden uzaklaştı kardeşim
- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılher yapmadigin icin bir dakika kaybetmeyeceksin bir omur boyu aklinda kalacak. harekete gec ;)
10 Yorumla
+1 yılBelirsiz içinde çok kalmış biri olarak şunu söyleyebilirim ki şu an bu durumu yaşasam ben de uzaklaşırdım.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Çok saçma değil. Hislerini açık açık söyleseydin. Belirsizlik içinde kalmayı sevmiyor kiz.
13 Yorumla
Soran+1 yılBelirsizlik içinde kalmayı sevmiyor kız yazmışsın sanki onun ağzından konuşuyormuş gibi 🙈 niye öyle söyledin 😕
Soran+1 yılBelirsizliği sadece ben yaratmıyorum ki kendisi de bir yakın bir uzak davranıyor 😕
+1 yılYani senin keyfini mi beklesin ağaç mı bu kız...
05 Yorumla
Soran+1 yılçok saçma bir cevap
Soran+1 yıldiğer yaptığım yorumlara bakmadın mı 🥺
- +1 yıl
😅saol ya. Şunu demek istiyorum ömrünün sonuna kadar flört etmesini bekleyemezsin herhalde.
Soran+1 yılYa tamam ama hep adım atan, yakın davranan bendim. Karşı taraf bir iki adım atıp geri tamamen çekildi bugüne kadar. Öyle olunca da ben adım atarken çekingen davrandım. Süreyi uzattım
- +1 yıl
Kadınlar biraz daha utangaç olabiliyor keşke direkt açılsaydın, böylesi daha kötü olmuş. Ama iletişiminiz kopmadıysa tekrar konuş ve bu sefer açıl bence. Aramıza soğukluk girdi, bundan hoşlanmadım de. Eğer yine olumsuz ve soğuk olursa anla ki yeni birisi vardır...
Zaten anladığı için için uzaklaşmış olma ihtimali daha yüksek kardeşim.
03 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani kardeşim, hislerimi anladı ve istemediği için mi uzaklaştı?
İlgi göstermemek ayrılma sebebiyken hislerini soyleyememek hayli hayli haklı karşı taraf
03 Yorumla
Soran+1 yılsevgili değildik ama ben doğru zamanı bekliyordum hislerimi söylemek için
Soran+1 yılHaklısın 😕
Kanka itiraf etmeden ziyade belki hissettirmedi filan diye düşünmüştür olabilir mi
015 Yorumla
Soran+1 yılevet gösteremedim bro kız tamamen uzaklaştı benden
Soran+1 yılbro kız sevgilim değildi ki yeniden deneyelim
Soran+1 yılkanka kız ikizler burcu o bir uzaklaştı mı artık aylarca pas vermez
Soran+1 yılYok yorulmaktan değil kız benden bir halt olmayacağını anlamış gibi birden set çekti
Soran+1 yılbenim doğru zamanda açılmamı beklemedi
Soran+1 yılniye olurumuz yok 😕
Soran+1 yılKanka kız bana yakın davranırken ben yine gidip söyleyemedim işte en son gelinen nokta mesajlarımı görmezden gelmesi
Aşk İlişkileri konusunda 420 cevap paylaştı. Demek ki senin için hayırlı değilmiş doğru kişi değilmiş
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen belli ettim söyledim de ne oldu? Hiçbir şey boş ver gitsin
16 Yorumla
Soran+1 yılOlmadı mı?
Cevap sahibi+1 yılOlmadı aga maalesef beni istemedi, adam akıllı bir cevap bile vermedi. İşin daha can sıkıcı kısmı ben hala onu seviyorum.
Soran+1 yıl😕😕😕🥺
Cevap sahibi+1 yılKadın kız mevzuları tamamen balon boş işler ben bunu anladım. Sallamıcaksin kızları işine gücüne bak vakit kaybı hepsi
Soran+1 yılkimseyi sevme diyorsun yani
Cevap sahibi+1 yılSevme aga sevme en azından üzülecek kadar umitlenme
+1 yılHislerini itiraf edemediğin için uzaklaşmış olması üzücü. İtiraf etmedigin için uzaklaşmasini saçma bulacak biri olduğun için sana çok güzel olmuş.
011 Yorumla
Soran+1 yılBen sadece böyle birden uzaklaşmasını beklemiyordum
Soran+1 yılDoğru zamanı bekliyordum ama geç kalmışım
Soran+1 yılsaçma değil de aslında böyle davranmasına bozuldum diyelim
- +1 yıl
Yapmayın lütfen, hayat hislerimizi ortaya dökmek için bekleyecek kadar uzun değil.
- +1 yıl
Şimdi söyleyin belki hala vaktidir
Soran+1 yılokul hayatında aşık olsam haklısın, beklemek çok saçma ama iş hayatından birine aşık olunca doğru zamanı beklemek istedim o zaman bir türlü gelmedi
Soran+1 yılsonucunda da benden uzaklaştı işte, mesajlarımı görmezden geldi
- +1 yıl
Kaçınılmaz son. Netlik her zaman iyidir
Soran+1 yılBen kızın birden aramıza set çekeceğini nerden bilebilirdim ki 😕
- +1 yıl
Mesajlara geç cevap vermeye başlamasından anlayabilirdin
Soran+1 yılsaatler sonra cevap veren kız günler sonra bile cevap vermeyen biri oldu
doğru yapmış kız... başkasına ilgilisin onu görmüştür.
01 Yorumla
Soran+1 yılKime ilgi göstermişim çok pardon 🙂?
+1 yılinsan sevildiğini bilmek hissetmek ister çok verip görmeyince gider soğur bu böyledir
01 Yorumla
Soran+1 yılhep hissettiren taraf bendim
Bence açıl reddedecekse öyle reddedil en azından içinde kalmaz aklında bir soru işareti olmaz. Ayrıca kızlar sizden daha utangaç
00 Yorumla
+1 yılZaman kaybetmek istememistir, aslinda gayet mantıklı 😀
011 Yorumla
Soran+1 yılsevgili değildik ama ben doğru zamanı bekliyordum hislerimi söylemek için
- +1 yıl
Demek ki dogru zamanin daha once geldigini dusunmus
Soran+1 yılhahahahahah kanka güldürdün beni 😂
Soran+1 yılkızın sabrı tükendi ve bana yol verdi ya 😕
- +1 yıl
Guldurmeyi severim guldururken de dusundururumm😀yol verdiyse hazir yolun da var yuru git haci baska kiz mi yok😅
Soran+1 yılbaşka kızlar var tabii olmaz mı bro 😅
Soran+1 yılben yapım gereği genelde tek bir kişiye odaklanırım 🥺
- +1 yıl
Tamam da ayni anda baska kiza git demedim zaten. Odak noktani degistir😀
Soran+1 yılTamam kanka 😅 ne önerirsin?
- +1 yıl
Kelin merhemi olsa demisler😀
- +1 yıl
Harika monolog 😂🙂
Canım Gizli Dostum Aynı Problem Bendede Var Benden Bekliyor Galiba Atak Yapamıyorum
04 Yorumla
Soran+1 yılbro yaz bana dertleşelim, iyi bayramlar 🍬
Soran+1 yılKardeşim seni takip etmeme izin verirsen ben sana mesaj atabilirim
+1 yılDegil efendim kadın her zaman sevildiğini hissederek yaşar
00 YorumlaUzaklastiysa daha bisey kaybetmezsn pat pat soyle şimdi herseyi döneblr 😂
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıl😂😂 Aynısını bende yaptım. kusura bakmayın hak ediyorsunuz 3 yıl bekledim açılmasını
15 Yorumla
Soran+1 yıl3 sene çokmuş 🫠
Soran+1 yılNiye hak ediyorum pardon 😕
Cevap sahibi+1 yılÇok aşiktim
Cevap sahibi+1 yılSeviyorsan açıl bekletme hayat kısa.
Cevap sahibi+1 yılBuradan yazayım hatirlarsiniz
Saçma değil haklı
02 Yorumla
Soran+1 yıltamam haksız demiyorum ama birden iletişimi kesmek hoş değil
Soran+1 yılsevgili değildik ama ben doğru zamanı bekliyordum hislerimi söylemek için
Söylesen daha iyi olmaz mıydı
07 Yorumla
Soran+1 yılokul hayatında aşık olsam haklısın, beklemek çok saçma ama iş hayatından birine aşık olunca doğru zamanı beklemek istedim o zaman bir türlü gelmedi
Soran+1 yılnasıl davranırsam eskisi gibi yakın olur? Mesajlarımı görmezden geliyor.
Soran+1 yılBalloons çok tatlı bir emoji atmışsın ☹️
Soran+1 yıliyi bayramlar 😊🍬
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Fazla naz aşık usandırirmis
04 Yorumla- +1 yıl
Aynen
Soran+1 yıl@Zeynep35zeyno Ne alaka arkadaşlar 🤔
- +1 yıl
Vallahi bu konuda çok doluyum sana patlamim😃
+1 yılEtseydin ya neyi bekledin
02 Yorumla
Soran+1 yılaynı iş yerinde zor olurdu, doğru zamanı bekliyordum
- +1 yıl
Kısmet normale binince otur konuş
Gösterseydin ayrılmazdı bence.
02 Yorumla
Soran+1 yılsevgili olmadık ki ayrılalım
Genelde tam tersi olur :d
00 Yorumla
+1 yıldegil uzatman sıkmıştır
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılHayırlısı olsun, boş ver.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılFlört ediyormuydunuz?
00 Yorumla
+1 yılReddetmeye utandığı için olabilir
01 Yorumla
Soran+1 yıl😕
+1 yılNasıl uzaklaştı
01 Yorumla
Soran+1 yılmesajlarıma cevap vermiyor ve soğuk davranıyor
bi yerden sonra normal
00 YorumlaSaçma değil
00 Yorumla
+1 yılHissettirmen gerekir duygularını
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılNiye saçma olsun doğrusunu yapmış
07 Yorumla
Soran+1 yılbana göre gereksiz bir uzaklaşma
Cevap sahibi+1 yılGereksiz değil yerinde bir davranış kimse belirsizlik sevmez harbi olan bir kız net olan erkeği seçer sever
Soran+1 yılYa tamam ama hep adım atan, yakın davranan bendim. Karşı taraf bir iki adım atıp geri tamamen çekildi bugüne kadar. Öyle olunca da ben adım atarken çekingen davrandım. Süreyi uzattım
Cevap sahibi+1 yılSen hep uzaktan bakmaları tercih ettin
Soran+1 yılKimsin sen?
Soran+1 yılBana bu kadar net yorum yapamazsın, yabancı biri değilsin belli
Cevap sahibi+1 yılKanka benim ya
Değil
02 Yorumla
Soran+1 yılneden peki 😕
+1 yılKorksan kaybedersin.
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer