Nişanlımla aramızda birşeyler geçti ileriye gittik ve şu an ayriyiz çok caresizim?

Ben ona inanıp güvendim ilkim oldu hiç seni birakmam dedi birlikte olmadık ama ileri gittik çok
Bende inandim ona ve mayıs ayinda ayrıldık bni hiç arayıp
Sormuyodu sonra konuştuk ailem istemiyor dedi bn onun
Ailesine saygı da kusur etmezdim ama biz alevi olduğumuz
İçin bni istemediler nisanlim herkesi karşına aldı ve
Nişanlandik benim için ölen o çocuk gitmiş yerine bambaşka
Biri gelmiş ve biz ayrılırken bna dediki ailem hacıya
Hocaya gitmiş biz evlensek bosanirmisiz dedi ve bn
Çok caresizim Allah için bna yardım edin
Bn onunla evlenmezsem canima kiyacam cnku onun eli
Değdi bna bn ALLahtan korkarım başkasıyla olamam :((((
Nişanlımla aramızda birşeyler geçti ileriye gittik ve şu an ayriyiz çok caresizim?
Cevapla