Daha önce de almasını istemediğim, lazım olmayan, sırf hobi diye bir çok pahalı şey aldı. Küçük akvaryum vardı büyüğe gerek yok dedim gitti 200 ltlik aldı bir sürü masraf yaptı 1 yıl dayanamadı attı. Atv satın alma gerek yok kendi motorun var atv ye de şile de bineriz dedim gitti onu da aldı. Dedim artık bişe almazsın yoksa bozuşuruz demiştim. Şimdi hamileyim 8 aylık. Çocuk alışverişine gittik eve bir geldim tüfek almış arkadaşından. Dedim sen beni adamdan saymıyo musun. Ben ne istersem yaparım bu kız nasılsa kabullenir mi diyosun o şeyi istemiyorum dedim. Yok vermedi geri ben de konuşmadım soğuk davrandım artık canıma tak etti. bir sürü para verip almasını geçtim İstanbul'da nerde kaç kere ava gidecek. Boş duracak öyle. Ben de borcumuz var bir yandan çocuğumuz olacak diye evde pc başında terden su gibi oluyorum ki 2 krş para kazanalım. Hadi onu da geçtim. Benim o kadar ağlamama rağmen vazgeçmedi en sınır olduğum da nasılsa kabullenir 2 ağlar zırlar gibi olaya bakması. Ben yüz vermeyince o da yatağını ayırdı. Şimdi ben ağlamaktan perişan oldum ne yapacağım?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılerkeklerin en sevmediği şey cimri kadındır. biraz cimri görmüş seni. bazı insanlar alışverişlerine karışılınca kısıtlanınca çok kızarlar. haklısın ama bu konuda çok fazla dırdır etme. ye onun parasını. böyle yaptıkça asla değerin olmayacak. internetten falan da çalışma, değerin olmayacak. ona erkeksin para yetmiyor git getir de daha çok değerin olacak. tanıdığım kaç tane kadın senin gibi davrandıysa hep kaybettiler emin ol.
bir yandan o haklı bir yandan sen. sende birz hasislik de var galiba yani cimrilik. sen çocuk olunca çocuğunda hayatını zindan edersin. okuldaki arkadaşları 24 lük boyayla okula giderken sen parana kıyamadığın için bakkallaeda satılan dandik boyalarla çocuğunu okula gönderir ezikletirsin. sen de biraz kendine çeki düzen vermelisin. o da vermeli. insan para konusunda kısıtlanınca senin kocan gibi davranır emin ol. bilinçaltı. ben de yaşadım.02 Yorumla
Soran+1 yılCimri bir değilim borç harç varken çocuk olacakken lüzumsuz şeylere para harcanmasını sevmiyorum. mesela mağazaya girdiğimizde o çocuğun ihtiyaçlarına bakmak yerine gidip akülü arabalara bakıyor ben sinirleniyorum. Hobilerimize o kadar para verecek kadar ekonomimiz yok. Gerek yok. Hadi olsun dedim daha önce. bir daha ne zaman yapacak genciz dedim. Bundan 1 yıl önce de başka bişey için aynısını yapmış yine sormuşum burda. Ben kendi paramı kazanıyorum ondan hiçbişe istemedim bugüne kadar. İstesem yapmaz ama. O tüfeği almadan 2 gün önce 2. Evlilik yıldönümümüzdü. Beklemiyon demi bişey dedi bana. Ben de yok gerek dedim. Gerçekten yoktu. Sonra böyle bir süprizle karşılaştım. Gezme kere giderim para harcarım. Gece otele para vermeye gerek yok dedi diye bu halde arabada yattım. Ben mıyım bencil cimri o mu? Peki ben napayım şimdi?
- +1 yıl
sana gıcıklığına yapıyor o zaman
biraz dengesizliği var herhalde
beni böyle kabul et demeye mi çalışıyor.
yazıdan da çok bir şey anlamadım evlilik yıldönümünde ne yaptı onu anlamadım. biraz karmaşık yazmışsın. orayı bir daha anlatırsan iyi olur.
En İyi Cevaplar
anladigim kadariyla bencil bir esin var. Ekonomi durumunuz nasil bilmiyorum ama normal gelirli bir aileyseniz ve bu harcamalari sizin butcenize zararsa haklisin, yok adam iyi para kazaniyorsa o zaman hobidir diyecegim. Ama birde soyle diyim, benim esimde cocukdan once acayip luks takilirdi, en basiti calvin cleinden asagi kulot corap almazdi, armani, boss, lacoste filan alirdi, hatta cogu etiketli beklerdi dolapta giymezdi bile, sonra cocuk olunca inanilmaz degisti. Bir anda cocugunun gelecegini dusunen baba oldu, simdi ben bisey almasam aylarca kendine corap bile almiyor :D
00 Yorumla
Allah aşkına tüfeği kaç paraya aldı merak ediyorum benzer bir durum bende yaşadım ama bu kadar büyütmedik hamilelik döneminde duygular yoğun ve hassas oluyor tepki vermekte haklısın ama sanki biraz fazla olmuş kocanın yatağı ayırması büyük hata hele ki böyle bir dönemde yapmaması gerekir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence affetme hatasını anlayana kadar. Eğer ki konusmazsa sende konusma. Cocugun olucak o yüzden ayrıl filan diyen andavalları aldırma , özellikle seviyorsan ama bu yaptığı normal ve hoş bir şey değil.
12 Yorumla
Soran+1 yılSeviyorum o yüzden ağlıyorum onun da sevmediğini sanmıyorum ama hatasını anlamıcak ben ona göre onun herşeyine hayır diyen biriyim o yüzden ona göre hatalıyım konuşmaz da o yüzden
Cevap sahibi+1 yılOrta yol bulunmalı yoksa 2 taraf içinde hoş değil bu. Bir büyüğüne aç istersen. eğer işe yarayacağını düşünüyorsan annesine filan söyle derim. ya da kendi akrabalarından yardım iste.
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
22
Cevap
35Cevap
Küçüklüğünde istediği şeylerin ona verilmemiş olması büyüyüp fırsat bulduğunda almak istemesine yol açmış olabilir,
Buna biraz hoşgörüyle bakın zaman geçtikçe durulur
Şuanda istediği bişeyleri borç olarakda elde edebilmenin hazzını yaşıyor sizin ona tepkiniz de engel olduğunuz için onu kızdırıyor
Dediğim gibi bence biraz daha sakin ve ılımlı yaklaşın evlilik bazı şeyleri görmezden gelmektir
Erkekler kadınlar gibi düşünceli olamazlar, üzmeyin kendinizi13 Yorumla
Soran+1 yılÖyle de belki gerçekten ama ben de küçüktüm hiç hobim olmadı hala hiç bir beklentim yok. o biz evlenmeden önce de çalışıyordu o zaman hiç böyle bişeyi yoktu. bir de bana koyan beni beklentilerimi sıfırlayıp kendi isteklerini anında yapması ve oldu bitti ye getirmesi. Üzüldüğümü istemediğimi görse bile ona saçma geliyor ben abartıyı oluyorum ve vazgeçmiyor
Soran+1 yılSıkıldığını biliyorum ama evlendiğimiz ilk zamanlardan beri böyle. Hep ilgileniyorum ben. Ona katılıyorum birlikte eğleniyoruz. O daha adrenalin seven biri yetmiyor olabilirim. Ama elimden geleni yapıyorum.
+1 yılEsinin yatagini ayirmasi malum senden heralde yararlanamiyor, esini hipno eder gibi yumusatabilirsin, ayrica kendini ûzme senin üzülmen cocuguna yansiyor,
Herzaman sertlik ise yaramiyor. bal gibi ol gün gectikce rayina oturur13 Yorumla
Soran+1 yılBen onun bu tavrından vazgeçmesini istiyorum. Dirayetli durmaya çalışıyorum çünkü başka bir gün yine böyle bişeyle karşıma çıkıp beni şok etmesini istemiyorum. Şimdi yumuşarsam bak yine oldu bu iş diyecek iki ağladı geldi yanıma diyecek
- +1 yıl
3 günü gecirme saril boynuna tatli dille kendin bilirsin ama bu seyden rahatsiz oluyorum beni esin olaral görüyorsan bunu yok edelim de. eger ruhsatsizsa birine sikayet ettir caktirmadan.
Soran+1 yılKatiyen vazgeçmez hele ben yumuşarsam gerçi yumuşamasam da vazgeçmez napıcağımı şaşırdım.
+1 yıleşiniz hala toy bir ergen.. sorumluluklarının farkında değil.. yazık keşke daha iyi tanıyarak evlenmiş olsaydınız ama neyseki çocuk geliyor bu defa eminim çocuktan sonra aklı başına gelecektir
21 Yorumla
Soran+1 yılUmarım
+1 yılSınırlarını belli et ve vazgecme o kendiliğinden anlayacktr ve sana daha olumlu dönecektir yumuşak davranirsan ayni şeylere devam eder ve daha çok üzülürsn
11 Yorumla
Soran+1 yılUmarım öyle olur.
Siz haklısınız.. Sorumluluk sahibi değil eşiniz.. Dikkatli olun.. Bırak yatağını ayırsın siz asla taviz vermeyin kendisini değiştirmek zorunda o zaman evlenmeyecekti.. saçma sapan şeylerin peşinde koşmayacak önce ailesi gelecek daha sonra imkanı varsa sizinle beraber yapabilir..
10 YorumlaUmursamayın, ağlayıp kendinize ve bebeğinize eziyet etmeyin. Bir insanın hobisi olabilir ama durumu el verdiğince hobi peşinde koşmalıdır. Hobi dediği şeyi bile eline yüzüne bulaştırıp zarar ziyan peşinde koşmanın bir anlamı yoktur.
Siz uygun bir dille istemediğinizi söylemiş ve umursanmadıysanız bu sefer konuşmadan işlemeye çalışın, yolunu kesin büyük planlar yapın çocuk için, doğum için, hastane için vs. maddi olarak elini kolunu bağlayın yani parasının başını bağlayın ki biraz ders alsın.00 YorumlaNeden aldiklarina karisiyosun alirsa alsin kendisi odesin ammaa.. evi dara sokmayacak kadar onun disinda herkesin hobisi vardir sen adamin hobisine saygi duymuyosun. '' Hayatim bitanem canim Şu an maddi sikintimiz var duze cikalim alirsin "" demek yerine sen ne gerek var dersen boyle olur isteklerinizi sert dille degil tatli dille dile getirirseniz huzur kacmaz
00 Yorumla
+1 yılanlasilan savurgan biri. harcayacak para bulamazsa huzursuzluk cikarir ve bosanmaya kadar bile gider bu tipler. sözünü dinleyecegi birinden yardim iste. sen de para kazanmaya calisma bir müddet. dua et yapcak başka bisey yok
10 YorumlaAnlasilan esin sorumluluk sahibi degil. Sen su anda kizini dusunmelisin. Zaten ne desen ne yapsan anlamiyormus. Cocukdan sonra durumlar degisebilir.
11 Yorumla
Soran+1 yılUmarım
Biraz aç gözlü heralde ya da zamanında elde edemediği şeylere sahip olmaya çalışıyor bence sen baştan o izlenimi vermişin nasıl olsa kabullenir dşye düşünmesi normal.
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet öyle oldu belki de. Onu anlamaya çalıştım. Aman nolacak bir daha mı genç olcaz dedim yapsın dedim. Ama tüfek nedir ya. Enn nefret ettiğim şey. bir de beni takmaması
eleştirmek yerine bazen anlamay çalışmak bence daha iyi
22 Yorumla
Soran+1 yılDaha önce yaptıklarını anlamaya çalıştım dedim olsun bir daha ne zaman yapacak. Ama her defasında şok oluyorum. Sonu yok gibi
Böyle eften püften sebeplerden dolayı kendinizi kırmayın lütfen.
25 Yorumla
Soran+1 yılAma ağırıma gidiyor. Üstelik o aldığı şeyden 2 gün önce 2. evlilik yıldönümümüzdü. Ben öyle bişeyler bekleyen bir kadın değilim. O da bekleme bişey dedi ben de yok ne gerek var dedim. Sonra da bunla karşılaştım
- +1 yıl
Sen başkalarının ne söylediğine bekıpta yanlış birşey yapma 8 aylık hamilesin doğacak olan çocuğunun hatırına görmezden gel hatasını elbet anlayacaktır ama bu iş ev terketmeye boşanmalara kadar gitmesin yazık yuvanız var çocuğunuz olacak hem çocuk doğunca öyle balıkla böcekle oynamaktan vazgeçe r kızıyla oynamaya başlar belki Allah söyletti kız olacak kesin :)
Soran+1 yılEvet kızımız olacak. Ama eminim bu sefer ona lüzumsuz şeyler almaya başlar.
- +1 yıl
Allah bağışlasın.. bakın kız çocukları babaya tutkuludur babaya kendini zorla sevdirirler bundan emin olabilirsin... babada bunu karşılıksız bırakmaz eski alışkanlıklarını kızını sevmeye kızını parka götürmeye harcayacak ve sende eski alışkanlıklarından kurtulacaksın... karamsar olma umut insanlara verilmiş en güzel şeydir gök gürültüsünün ardından mavi gökyüzü çıkar bunuda unutma...
Soran+1 yılUmarım
+1 yılDemek ki eşin inat alma dedikçe alıyor. Hiç bir şey deme karışmazsan bir daha almayabilir.
14 Yorumla
Soran+1 yılBu sefer alacağını bile söylemedi çünkü alma diyeceğimi biliyor aldıktan sonra söyledi ne yapmak istediği belli değil mi zorla kabul ettirmek
- +1 yıl
Zorla kabul ettirmek evet ama sen çok itiraz ettiğin için bu yöntemi kullanıyor olabilir. O yüzden diyorum bir süre hiç bir şey deme bakalım düzelecek mi ;)
- +1 yıl
Bir hikaye var. Okulda bir çocuk varmış okuldaki panolardaki her kağıdı yırtarmış. Uyarı verirlermiş yine yırtarmış. Bir gün öğretmen bir tomar kağıt koymuş önüne "al yırt"" demiş. Çocuk bir süre yırttıktan sonra bıkmış ve bir daha kağıt yırtmamış. Yapma alma deme yani.
Soran+1 yılBu kaçıncı ama ne kadar bekleyim :(
Sen neden karışıyorsun karışma biliyorsun alacağını sende umursamadan birşeyler alsana bak neler yapıcak
12 Yorumla
Soran+1 yılVallahi bir hobim olsa yemin ederim acımam paraya ne varsa alırım belki anlar mı beni
+1 yılIyi yapmissin. Baba olacak biraz sorumluluk sahibi olmayi ogrenmeli.
14 Yorumla- +1 yıl
@Dumas bu adamın yaptıgı hobi olmaktan cıkmıs
- +1 yıl
@Dumas Hiiiiiç ugrasamıcam seninle.
+1 yılNekadar gereksiz tartışmalar yaşanıyor aile içinde bu yatak ayirmalar çok yanlış araya soğukluk girer böyle yapmayın. Bunları konuşarak halledin evlilikte kusluk olmaz. Böyle ufak sorunlar yarın daha büyük skintilar çıkarır konuşarak çözün sorunlarınızı
00 YorumlaAllah aşkına evlenmeden önce ne kadar süre geçirdiniz birlikte onu gerçekten tanıdığını mı düşünüyorsun. Var mı böyle bir saçmalık Evlenmek için mi evlendiniz naptınız
00 YorumlaKocan hödük bunu anladık ta sen çocukmusun ağlarsam oyuncak çikolata alır diye mi bekliyorsun. Kavga etmeden tehdit etmeden kısıtlamaya gitmeden konuş evet hamilesin duygusalsın kabul genede konuş ama kararlı dik dur. Ağlama
10 Yorumla
+1 yılÇok kötü bir durum baba olacak hala gereksiz harcamalar yazik. Madem esin çok savurgan biri parayi sana versin sende kalsin. Erkek adam elbette cebinde parasi olsun ama gereksiz harcama yapacak kadar olmamali.
00 YorumlaEşinin savurganlik hastaligi var ne yazik ki. Mahkeme kararı ile onu kısıtlattırabilirsin. Boylelikle senden habersiz harcama yapamaz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence üzgün olduğuny gözüne sok o kadar vicdansız değildir hamile kadınsın gönlünü alır herhalde. Sürekli ağlaman iyi değil bebeğin artıı 8 aylık her şeyi daha iyi hissediyo ve bundan etkilenebilir 😞
02 Yorumla
Soran+1 yılGönlümü almasını değil artık beni böyle şeylerle şok etmesin istiyorum. Kendimi tutmaya çalışıyom bebeğim hissediyo farkındayım ama engel olamıyom. bir de ben suçlu gibi benden ayrı yatabilmesi üzüldüğümü gördüğü halde devam etmesi tamam istemiyosun madem geri veririm dememesi beni daha çok üzüyo
Cevap sahibi+1 yılSen bence dediğim gibi davran moralsiz dur bence senin istediklerini yapacaktır
Yatak ayrılmaz ne olursa olsun, ayrıca sevdiğimin 1 damla göz yaşına dünyaları değişmem
10 Yorumla
+1 yılbir de hamilesin ne vicdansiz adamlar var ya lan kizi dusunmuyosan cocugunu dusun serefsiz
00 Yorumla
+1 yılyatak ayrılmaz sen de konuşma hiçbir şey deme yorum yapma üzerinde gitme ne hali varsa görsün psikopat manyak
00 Yorumla
+1 yılBoşver ayrı yatsın bu ne israf yaa. Çocuğuzun rıskını gidip çöpe çaputa veriyor. Büyüyememiş ve olgunlaşamamış erkeklerden nefret ediyorum.
00 Yorumlane diyeyim güzel yürekli insan o çocuk olmasaydı vazgeçin diyecektim. madem yatağını ayırdı ailesinden biri ile konuşun gelsin ara bulucu olsun olmasa ayrılın
00 Yorumlaçek şutu gitsin mk p. ezevngine. yazık be hamile kadını üzmek olur mu hiç?
00 Yorumla
+1 yılYatak ayrıldıysa o evlilik biter. Asla eskisi gibi olmaz uzgunum.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıltilkinin dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanı. sen ağlama kardeşim kürkçü dükkanına dönmek için ağlayacak olan kendisi.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSen vücut olarak gelişmiş ama beyin olarak henüz 5 yaşını geçmemiş birisiyle evlenmişsin. Allah başka dert vermesin.
00 Yorumla
+1 yılBenim eşim de çok müsrif. Hep bisyler alır. Borç artıyor sürekli
00 Yorumla
+1 yılboşanacaksınız gibi. yatğı ayıran adamdan sana hayır asla gelmez.
00 YorumlaTam anlamadım kopuk anlatmışsın. Anlatmak istersen dinlerim beraber çözüm bulabiliriz.
00 Yorumla
+1 yılSorumluluk sahibi birisi değilmiş kocan.. Tasarruf nedir bilmiyo
10 Yorumla
+1 yılSen yanmissin canim olgunlasmamis erkek ve cocuk hayatin kaydi.
02 Yorumla
Soran+1 yıl:( deme öyle yaa
- +1 yıl
Kocan bir polar olabilir
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenimde eşim öyle ama zamanla azalıyor bu gereksiz harcamalar alsın üstüne gitme
00 Yorumla
+1 yılEşin haklı. Herşeye konuşman gereksiz.
12 Yorumla
Soran+1 yılBen herşeye konuşmuyorum ki kendine lazım gerekli ne varsa alsın. Kaldı ki ben ondan hiç bişe istemiyorum mesela tüfek almadan önce 2. Evlilik yıldönümümüzdü. Benden bişey beklemiyon demi dedi ben de dedim yok ne gerek var. Sonuçta borç var çocuk olcak gerçekten gerek yok. Ama kendi arzularına gelince hiç durdurmuyor kendini.
- +1 yıl
O zaman seni yeterince sevmiyor.
Gizli Üye(36-45)+1 yılağlamak dışında sert tepki koy sen de. mesela boşanıcam ben de ama ağlamadan de
00 YorumlaEvin geçimini kim sağlıyorvsen mi o mu?
02 Yorumla
Soran+1 yılBirlikte
Evi terket bir sureligine
01 Yorumla
Soran+1 yılNereye gideyim anneme gitsem olaylar büyücek ben sonra onla iyi olsam da ailem bunu unutmaz
+1 yılBoşanmak istediğini söyle
02 Yorumla
Soran+1 yılPek ciddiye alacağını sanmıyorum
- +1 yıl
Bu kadar mı senden vazgeçmiş ya
+1 yılAyırsın boşver aklı başına gelir zamanla
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılDayı ne içiyosa ara versin ya da bizede versin
00 Yorumla
+1 yılGelişimini tamamlayamamış insan yavrusu demekki
10 YorumlaSende evi ayir annene git cocugunuda gosterme
10 YorumlaNe olursa olsun yatağınızı ayırmayın
00 YorumlaEşin çok müsrif. Keşke çocuk yapmasaydın ondan
00 YorumlaZamana bırak. Sende ona saygı duy.
00 Yorumla
+1 yılAdamın parası var ki harcıyor.
00 Yorumla
+1 yılNe sacma evlilikler var yüce zeus askina.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKocan inat bacım kendı halıne bırak deısmez
00 Yorumla
+1 yılYatak ayrılmaz.
10 Yorumla
+1 yılevet seni adamdan saymıyor ve bekar gibi yaşıyor
10 Yorumla
+1 yılIyi degil bu adam
00 Yorumlaboşan
00 Yorumlaayırsın salla
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoşa onu
00 Yorumla
Devamını Gör(42)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Eşim yatağını ayırdı. Benden vazgeçti aldığından vazgeçmedi ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar