Eşim yatağını ayırdı. Benden vazgeçti aldığından vazgeçmedi ne yapmalıyım?

Daha önce de almasını istemediğim, lazım olmayan, sırf hobi diye bir çok pahalı şey aldı. Küçük akvaryum vardı büyüğe gerek yok dedim gitti 200 ltlik aldı bir sürü masraf yaptı 1 yıl dayanamadı attı. Atv satın alma gerek yok kendi motorun var atv ye de şile de bineriz dedim gitti onu da aldı. Dedim artık bişe almazsın yoksa bozuşuruz demiştim. Şimdi hamileyim 8 aylık. Çocuk alışverişine gittik eve bir geldim tüfek almış arkadaşından. Dedim sen beni adamdan saymıyo musun. Ben ne istersem yaparım bu kız nasılsa kabullenir mi diyosun o şeyi istemiyorum dedim. Yok vermedi geri ben de konuşmadım soğuk davrandım artık canıma tak etti. bir sürü para verip almasını geçtim İstanbul'da nerde kaç kere ava gidecek. Boş duracak öyle. Ben de borcumuz var bir yandan çocuğumuz olacak diye evde pc başında terden su gibi oluyorum ki 2 krş para kazanalım. Hadi onu da geçtim. Benim o kadar ağlamama rağmen vazgeçmedi en sınır olduğum da nasılsa kabullenir 2 ağlar zırlar gibi olaya bakması. Ben yüz vermeyince o da yatağını ayırdı. Şimdi ben ağlamaktan perişan oldum ne yapacağım?
Eşim yatağını ayırdı. Benden vazgeçti aldığından vazgeçmedi ne yapmalıyım?
Cevapla