Ailenizden ilk defa uzak kaldığınızda ne hissettiniz ya da nasıl alıştınız?

Ben 19 yaşındayım ve şuana kadar ailemden hiç uzakta kalamadım ama maalesef bu sefer zorunlu bir şekilde 3 yıllığına uzak kalacağım. Onları düşünmeden nasıl çalışabilecem. Onların yokluğuna nasıl alışabilecem. Tabiikide onlar her zaman yanımızda olamayacaklar illaki ayrılmak zorunda kalacağız ama ben korkuyor ve şimdiden özlüyorum. Henüz gitmedim ama gitmiş kadar oluyorum...
Ailenizden ilk defa uzak kaldığınızda ne hissettiniz ya da nasıl alıştınız?
Cevapla