Erkek arkadaşım ona güvenmediğimi söylediğim için benden ayrıldı?

merhaba arkadaşlar erkek arkadaşıma bir anlık sinir ile ona güvenmediğimi söyledim zoruna gitmiş kırılmış defalarca özür diledim ama ben bu şekilde devam edemem bana güveniyor mu güvenmiyor mu diye düşünerek devam edemem güvenin olmadığı yerde ilişki de olmaz dedi haklı da ama ben ona güveniyorum sadece bir anlık gaflete düştüm ve öyle söyledim gönlünü alamıyorum bitirdi ayrıldık ama ben barışmak istiyorum ne söylediysem geri adım atmıyor. biri vardır falan olayı yok gerçekten güvenilecek sağlam bir çocuk ama ben böyle bir çocuğa öyle bişe söyledim yarın aynı ortamda bulunacağız son kez konuşup ikna etmeye çalışmalı mıyım ne söyleyim ne yapim de beni affetsin öyle bir insanı kaybetmek istemiyorum yarın son şansım olabilir fikirlerinizi almak için size danışmak istedim
Erkek arkadaşım ona güvenmediğimi söylediğim için benden ayrıldı?
Cevapla