Aldatmış Sevgiliyi Özlemek İnsanın Kendine Yaptığı Haksızlık mıdır?

2 hafta olmak üzere aldattığını öğrendikten sonra ayrıldım. Halen bir özlem var içimde , nefret ve özlem bir arada.. Tüm sevgime , onun için yaptıklarıma rağmen benim arkamdan iş çevirip başkasıyla fingirdeşmesini hatırladıkça unut gitsin gerçek yüzünü gördün işte , Allah korumuş diye teselli buluyorum ama bazı zamanlarda da eski günlerimizi özlüyorum.
Bu durum ne zaman tamamiyle geçer acaba, geçmesi için ne yapmam lazım?
Aldatmış Sevgiliyi Özlemek İnsanın Kendine Yaptığı Haksızlık mıdır?
Cevapla