Hayatımızın her zaman geçici olduğunu bir kez daha hatırlatan, güvendiğiniz insanların aniden dönüş yapması, hepimizi bir defada olsada kötü yaralamıştır. Sonra tekrar aynı soru neden? Son bir daha, bir daha... Nerede yanlış yaptık ki? #Coolumsu
Tüm doğrularınızla, yanlış insanların kurbanı oldunuz mu? Doğrularınızı bildiği size nasıl yanlışlar yaptı?
Tam da bugunlerde soruyordum kendime.. Neden neden? Nerde hata yaptım? Cok mu yüz verdim? Hayatımın merkezine mi aldim? Hatalarını çok mu telafi ettim? Yanlış insana mi verdim bu enerjimi zamanımı, ve hepsi boşa mı geçti? Kısacası, yoruldum patron..
Bunu geçde olsa anladıysan, geç kalmadın. Sonuçta her bitiş, yeni bir başlangıçtır. Her üzüntü biraz tecrübedir. O yüzden üzülmenin bir gereği olamaz. Yeni başlangıçlarında başarılar :)
:) kişinin kendisine izin vermesinden kaynaklanır, savunmasız bırakırsa insan kendini yaralanır tabii ki, en iyisi boş vermek, herkesi, her şeyi... Aksi taktirde o soru tekrar, tekrar, tekrar gelir tabii, ve yaralar da artar zamanla.
En İyi Cevaplar