Çok zamansız geldi beni kendine aşık etti ve şimdi çok zamansız gitti. Yokluğuna nasıl alışacağım?

ilk aşkımdı o benim herşeyim ben onunla öğrendim sevmeyi sadece onun yanındayken yüzüm güldü benim. şimdi gitme diye yalvardım yapma ben sensiz yaşayamam dedim. Hiçbirşey demeden çekti gitti. Nasıl alışıcam onun yokluğuna? onunlayken herşey çok farklıydı şimdiyse çok sıradan.
Çok zamansız geldi beni kendine aşık etti ve şimdi çok zamansız gitti. Yokluğuna nasıl alışacağım?
Cevapla