Onu çok sevmiştim alışamıyorum yokluğuna ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun?

Arkadaşlar üç sene önce başlamıştık, bir senedir ayrıydık tek bir gün unutmadım, her sigaramda aklımdaydı her nefeste.. her cümlemde adı geçiyordu ilk ilişkimdi, birçok şey paylaştık yaşadık bir kaç ay önce barıştık her şey çok güzeldi yeniden aşık olmuştum resmen. onsuzken yaşadığım tüm zorlukları unutturdu ve gitti, aniden ilk tartışmada.. beni sevmediğini hiç bir zaman düşünmedim o da bana aşıktı pollyanacılık yapmıyorum. Bir yandan da düşünüyorum seven gider miydi ayrı kalabilir miydi? Başlarda biraz soğudum, umursamıyordum fakat gün geçtikçe özlemim artıyor, unutmaya çalışmıyorum alzaymır falan değiliz sonuçta ama alışamıyorumda yokluğuna. sürekli aklımda özlüyorum gözlerindeki mavilikte kaybolmayı. Ne yapacağım bilmiyorum nasıl alışacağım yeniden birisini sevebilecekmiyim 22 yaşımdayım gençliğim resmen çocuk, ilk heyecanım ilk sevdam. Korkuyorum ileride başkasında teselli bulup aklımda onun olmasından yani bilmiyorum başkası olabilecek mi.. sevgiye inancım kalmadı, nasıl güveneceğim nasıl alışıcam yokluğuna bilmiyorum lütfen tavsiye verin.
Onu çok sevmiştim alışamıyorum yokluğuna ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun?
Cevapla