Nişanlılık sürecinde sürekli tartışılıyorsa ayrılık kararı mı alınmalı?

Herkese merhaba. Nişanlımla sürekli tartışıyorum. Açıkçası güvensizlik sorunu yaşıyorum. Sıksık dalıp gidiyor, kötü bir enerji yayıyor, hissediyorum bir sıkıntı var. Benden hiçbir şeysaklama dedim. Herşeyi söylüyorum dedi ve fakat önceki ilişkisinden kalmış bir kaç aşırı özel fotoğrafını buldum eski mail adresinde. Neredeyse cinselliğe yakın. Affettim yine de ama kavgalarımız gittikçe artıyor. Seviyorum ama mutlu olamadığımız düşüncesindeyim. O da sürekli sevdiğini söylüyor ama sevgimi belli edemiyorum falan diyor.

Birbirimize büyük söz verdik ayrılmıycaz hiç diye aldatma olmadığı sürece. Sizce ayrılmalı mıyım. Yüzüğü atmalı mıyım önüne?
Nişanlılık sürecinde sürekli tartışılıyorsa ayrılık kararı mı alınmalı?
Cevapla