Herkese merhaba. Nişanlımla sürekli tartışıyorum. Açıkçası güvensizlik sorunu yaşıyorum. Sıksık dalıp gidiyor, kötü bir enerji yayıyor, hissediyorum bir sıkıntı var. Benden hiçbir şeysaklama dedim. Herşeyi söylüyorum dedi ve fakat önceki ilişkisinden kalmış bir kaç aşırı özel fotoğrafını buldum eski mail adresinde. Neredeyse cinselliğe yakın. Affettim yine de ama kavgalarımız gittikçe artıyor. Seviyorum ama mutlu olamadığımız düşüncesindeyim. O da sürekli sevdiğini söylüyor ama sevgimi belli edemiyorum falan diyor.
Birbirimize büyük söz verdik ayrılmıycaz hiç diye aldatma olmadığı sürece. Sizce ayrılmalı mıyım. Yüzüğü atmalı mıyım önüne?
Birbirimize büyük söz verdik ayrılmıycaz hiç diye aldatma olmadığı sürece. Sizce ayrılmalı mıyım. Yüzüğü atmalı mıyım önüne?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar