Sevgilimle ayrıldık fakat ben unutamıyorum ne yapmalıyım?

İyi günler 3.5 senelik ilişkiyi bitirdik 1 ay önce o ayrıldı ama benim hatam affedilmesi zor olan birşey yaptım fakat oda beni seviyordu hemde çok seviyordu bunu belli ediyordu ama benden ayrıldıktan sonra biriyle konuşmaya başladı çıkıyorlar Şu an 2 hafta içinde beni unutması çok saçma oldu. Ama ben unutamıyorum ağlıyorum hergün çok canım sıkılıyor bu duruma sizce ne yapmalıyım? Acaba beni seviyormu yoksa kıskandırmak içinmi yapıyor ona mesaj atıyordum beni tersliyordu seni istemiyorum artık felan diyordu içimde hala varsın ama daha istemiyorum diyor. Moralim çok bozuk yardım edin.
Sevgilimle ayrıldık fakat ben unutamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla